Jump to content
CvGaming

Ban req Imlay / APD E.Stahl


A.Almkvist
 Share

Recommended Posts

My name: [Cv-D] [Boss] A.Almkvist

Offender Name: [A.P.D] E.Stahl

Date: 2016-01-16 19:40

 

Imlay skjuter mig med taser medans jag är död vilket då gör så att min kropp hamnar på spawnön(?), när jag sedan önskar refound så vägrar han, då han "råkade tasea mig" samt att vi inte hade en chans att få upp gearet innan restart. Men som man ser på videon så har vi 6 minuter på oss att få tillbaka gearet genom att antingen låta medic komma eller att någon av mina gängmedlemmar plockar upp det. När han väl får höra det svaret så säger han att han hade 4 stycken A.P.D som höll det berget vilket jag tycker är ett väldigt dåligst svar då det fortfarande finns en chans att vi får tillbaka gearet genom att t.ex. illmeister kommer och rookar alla A.P.D och sedan plockar upp gearet, man ser tydligt på videon att [Cv-D] hade chans att komma o plocka gearet då de var i närheten.
Lägger denna ban request då Imlay vägrar refounda samt att jag tycker det han gjorde var fel. Tycker även det är konstigt att han skriver att han "råkade" tasea mig, man ser ju tydligt på videon att han INTE bara "råkade" tasea mig, det var hans avsikt. Speciellt som ni ser i videon (0:43) så blir också [Cv-D] [Pros] Amos Moses tazead medans han var död av ytterliggare en A.P.D men väljer att inte inkludera honom i ban requesten då det inte påverkade mig samt att jag inte har någon vidare bra informationen om händelsen.

Jag hade gärna undvikit denna ban req om du skrev förlåt direkt efter du "råkade" tasea min döda kropp, men de valde du inte o göra. Samt så gav du väldigt outvecklade och irriterande svar på TS om varför du väljer att inte refounda vilket jag stör mig på då du är arma admin.

 

//A.Almkvist

Edited by A.Almkvist
La till små detaljer
Link to comment
Share on other sites

Hade inte din kropp försvunnit så ser det ut som polisen i fråga hade tagit dina saker och stuckit därifrån, enda anledningen till att han inte gör det direkt är för att det kommer några nyfikna civs. Varpå han skjuter på kroppen tills han får slut på ammo och går över till sin Tazer. 

Snackade med Imlay och han hade ingen aning om att det ens var en grej att Taze:a döda kroppar, ska erkänna att jag inte trodde detta existerade längre då det var väldigt längesen jag såg något sådant hända här faktiskt. 

 

Tycker inte att med 6 min till restart och med antalet poliser som var där att det känns som att det var vidare solklart att ni skulle få tillbaka sakerna vilket gör att det känns konstigt att begära refund för något. 

Kan absolut se över det men då vill jag gärna se POV från dem andra som var på platsen så vi kan se vilka möjligheter dem hade att ta tillbaka dina saker, du kan skicka dessa till mig på PM.

 

När det kommer till själva ban-reqen så nekar jag den då jag inte anser det finns någon vidare grund för att banna någon. Tack för mig :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.