Karsten Posted January 20, 2017 Report Share Posted January 20, 2017 Name: *Your in-game name* Karsten Offender-Name: *Offender's in-game name* gänget SW Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 1/20 2017 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Explain in detail what happened. i got rdmd http://plays.tv/video/588289e6199393e83a/rdm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 SW, vill ha video från ert perspektiv. Ni har 24 timmar på er!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 (edited) 42 minutes ago, Peter Marple said: SW, vill ha video från ert perspektiv. Ni har 24 timmar på er!! Vänta va? Har du ens kollat på hans video? Han har ju effects på minsta, man hör ju knappt när chebbi skriker brevid han? Och varför tog du bort min kommentar? Visade ju vad de skulle göra för att kunna höra engages Edited January 21, 2017 by Joelelele Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 7 minutes ago, Joelelele said: Vänta va? Har du ens kollat på hans video? Han har ju effects på minsta, man hör ju knappt när chebbi skriker brevid han? Och varför tog du bort min kommentar? Visade ju vad de skulle göra för att kunna höra engages Därför att jag inte tyckte att den tillförde något viktigt, gillar inte spydiga kommentarer. Och ja, jag har kollat på hans video. Undrade bara om ni hade en så jag kan se det från två perspektiv Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 32 minutes ago, Peter Marple said: jag kan se det från två perspektiv varför ska du ha video ifrån oss när han har dragit ner effects men om denna blir accad vet man ju hur man ska göra om man vill bli "RDMAD" och lägga en banreq Rudolf 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 7 hours ago, bobin said: varför ska du ha video ifrån oss när han har dragit ner effects men om denna blir accad vet man ju hur man ska göra om man vill bli "RDMAD" och lägga en banreq Du har ingen anledning till att vara arg och vrång mot mig. Jag ville bara ha en video så jag kunde få det från ett annat perspektiv. Du har ingen anledning till att bli putt bara för att jag undrar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 1 minute ago, Peter Marple said: Du har ingen anledning till att vara arg och vrång mot mig. jag sa bara hur det var. har inte varit arg på något sätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chebbi Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 6 hours ago, Peter Marple said: Du har ingen anledning till att vara arg och vrång mot mig. Jag ville bara ha en video så jag kunde få det från ett annat perspektiv. Du har ingen anledning till att bli putt bara för att jag undrar. Jag tog req men var hela 30 sec sen då jag tar 5 min. Men man hör inte ens när jag står bredvid honom och skriker "tjenna" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Hmm alright! Jag får gå på det jag har, jag återkommer med hur jag gör!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 Nekad chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts