Jump to content
CvGaming

Ban Req Jukka


Rudolf
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: *[T.R.S] Rudolf*

        Offender-Name: *Jukka*

        Date: YYYY-MM-DD - <2017-01-26> 

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Jag och två andra i mitt gang var på väg och skulle processa diamond då vi blir engage (vet inte riktigt om det är fail engage). Vi börjar tjafsa med varandra och det slutar med att han säger nått jag inte riktigt uppfattade och sen så dödar han mig under tiden jag har händerna på huvudet. 

http://plays.tv/video/588a1521d3cd38c9c7/fail-engade-och-rdm-jukka

Link to comment
Share on other sites

Vad jag vet så finns det bara en regel för GANGS där man måste säga vilket gang det är om man engagear och har inte hittat nåt där man måste säga sitt namn som ensam civil, jag gav dem ett val att sätta upp händerna eller bli skjutna.

Varför jag sköt rudolf var som sagt jag blev trött på hans gnäll och ja anser jag redan hade rätten att så skjuta han från början då (A gang will be judged for its actions as a group.) hans gängmedlemmar valde att inte att lyssna.

Link to comment
Share on other sites

Som det står i reglerna just nu så är det som diddi säger. Om du är i ett gäng så måste ni nämna gängnamnet. Inget om man vore själv, skulle dock verkligen vilja se i framtiden att du säger något i stil med "This is -Your name- , put your hands up or we will open fire".

Jag vill också @diddi, att du i framtiden måste ha en bra anledning till att skjuta en person som faktiskt lyssnar på vad du säger åt dom att göra. t.e.x i denna situation så skulle du kunna sagt "jag kommer att avrätta dig då dina polare valde att inte lyssna".

Jag vill att du tänker på dessa saker @diddi till nästa gång.

 

Vidare till ban reqen, Jag tänker neka denna. Mestadels p.g.a det faktum att du klippt mitt i videon där du antagligen  går ur RP och gnäller om vad han får och inte får göra.

 

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.