Johanees Posted February 7, 2017 Report Share Posted February 7, 2017 Name: AbdaHaram Offender-Name: [S.T.K]MannenMyten och Olofsson Date: YYYY-MM-DD - 07-02-17- 20:30 Which rule(s) were broken: RDM (Kanske fail engage???) Additional information: Åkte fram för att snacka med lite folk, lite RP (Testa för första gången) Men det höll de inte med om så de skjöt mig innan de engageade mig... VIIIIDEOOOOOOOOOOO ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 Vi kommer välja refund på denna, Anledningarna är dessa 1. Detta är första gången (till våran vetskap) STK gör något emot reglerna. 2. Situationen handlar om en rook. STK, Ni kommer refunda @PeTTePeTTe på 50k! Ni har 24 h på er att göra detta annars blir det ban. Skicka bevis antingen här i tråden eller till mig (kooben) eller G.Kasper på teamspeak! Johanees 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted February 8, 2017 Author Report Share Posted February 8, 2017 2 minutes ago, kooben said: STK, Ni kommer refunda @PeTTePeTTe på 50k De fail engageade och dödade ett flertal personer några minuter efter detta. ( En eller två TSAR , fail engageade en N men dödade han inte och mig så klart.) Kan ladda upp film på det i kväll... Vill inte ha rooken vill ha dem bannade. Speciallt då jag var " ett speciellt fall " och med all rätt så är jag det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted February 9, 2017 Author Report Share Posted February 9, 2017 Tänkte bara säga att efter som att jag är efterblajven glömde jag fixa videon, om det kan skjutas upp till i kväll så läggs den upp men annars lås tråden bara... (Behöver ingen rook direkt,bara saltig som vanligt...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted February 13, 2017 Author Report Share Posted February 13, 2017 Admin kan låsa tråden???? gav upp på livet och tänker inte edita en 20 min film för detta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 Jag tar och låser denna tråden och flyttar den efter PeTTePeTTe önskemål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts