arackx Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Name: [L.D] Gunnar Offender-Name: [A.T.F] Chang Date: 2014-11-24 Reason: Verkar inte kunna följa newlife regeln. Man ser att det inte gått en 15 min innan han kommer och försöker döda [L.D] Alexander som dödar honom istället. http://i62.tinypic.com/25rhus0.jpg http://i62.tinypic.com/fof4g7.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Jag blev ju ressad av medic och sen när jag kom upp sköt dom mig dirr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floppan Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Skicka video Gunnar... Jag kan säga att det stämmer att medic ressade. Var ser vi att han försöker döda honom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Vi såg klart o tydligt att ni Combatloggade, DU och CHANG i eran clan försök inte smita iväg snälla, ni har blivit bannade innan för de och ändå upprepar ni detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floppan Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Jag erkänner att vi combatloggade om vi får se det på film. Men visa det först. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Jag erkänner att vi combatloggade om vi får se det på film. Men visa det först. HAHAAHAHAH Link to comment Share on other sites More sharing options...
arackx Posted November 24, 2014 Author Report Share Posted November 24, 2014 Du erkände precis HAHAHAhA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Du erkände precis HAHAHAhA "Jag erkänner att vi combatloggade" Sjukaste jag har läst HAHAHA arackx 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToungKlipparn Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 http://gyazo.com/65504dce274df90cfa7512ba25a1f696 BAN INC Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. Gray Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Jag erkänner att vi combatloggade om vi får se det på film. Men visa det först. Jösses!! Nästan för roligt! Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. Gray Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 http://gyazo.com/65504dce274df90cfa7512ba25a1f696 BAN INC Extremt dåligt!! Öberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floppan Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Visa mig filmen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 24, 2014 Report Share Posted November 24, 2014 Vi såg klart o tydligt att ni Combatloggade, DU och CHANG i eran clan försök inte smita iväg snälla, ni har blivit bannade innan för de och ändå upprepar ni detta. Vadå combatlogg.. vi låg döda i minst 2min och sedan respawnade vi och därefter leavade vi för att vi skulle dra. Och nej jag har inte blivit bannad för det innan för jag har aldrig gjort det, och inte nu heller. Det Floppan menar är att ni får ta och bevisa det. BTW vad kom combatlogg ifrån? Han sa att jag broke new life rule... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Extremt dåligt!! Måste hålla med där, Toung Klipparen gick över gränsen. Men tror att Arackx har film på det, ska höra med honom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Måste hålla med där, Toung Klipparen gick över gränsen. Men tror att Arackx har film på det, ska höra med honom. Händer aldrig något utan bevis så fixa de direkt innan ni anklagar någon nästa gång! Laika 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Händer aldrig något utan bevis så fixa de direkt innan ni anklagar någon nästa gång! +1 På Legacy där asså Link to comment Share on other sites More sharing options...
arackx Posted November 25, 2014 Author Report Share Posted November 25, 2014 Detta är ju tydliga bevis på att han inte följde newlife regeln, man ser ju på tiden i filmen att det inte gått 15 minuter. Detta har heller inget med combatlogg att göra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOOODIIIIE Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Han blev ju fortfarande revivad... har du några bevis på att han inte blev det? Annars saknas ju en hel del bevis imo, långt ifrån tydliga iallafall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Ni ska nog passa er, ni har blivit bannad förr för combatlogg och ändå upprepas det om och om, Bara ta de lungt nästa gång har vi film på de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vogelturken Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Inte för att vara sådan men säg inte åt andra att passa sig när ni också har ett par fina prints på er. Så ingen stenkastning tack. Laika, Ludwig and VisionPie 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOOODIIIIE Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Ni ska nog passa er, ni har blivit bannad förr för combatlogg och ändå upprepas det om och om, Bara ta de lungt nästa gång har vi film på de http://gyazo.com/ce341cba9f256e04ea0953e823b07815 Ni sa ju att ni hade film? Btw, förstår att ni inte vill lägga upp den då eran kompis leavar 10 sekunder efter en kill. Kanske hade varit ni som fick ban då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chang Posted November 25, 2014 Report Share Posted November 25, 2014 Ni ska nog passa er, ni har blivit bannad förr för combatlogg och ändå upprepas det om och om, Bara ta de lungt nästa gång har vi film på de Nej, ingen av mig, BOOODIIIIE eller Floppan har tidigare blivit bannad för combat logg eller broke new life rule Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Händer aldrig något utan bevis så fixa de direkt innan ni anklagar någon nästa gång! Jag har inte sagt något, har inget med detta att göra o.O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted November 26, 2014 Report Share Posted November 26, 2014 Jag har inte sagt något, har inget med detta att göra o.O Såg aldrig att jag quoterade dig heller så tror inte att du behöver känna dig träffad ifall du inte kastat sten i glashuset. Bilder så såna här fall är väldigt svaga som bevis p.ga en del anledningar. Mitt förslag till er är Shadowplay och sedan använder ni er av det ifall sådana situationer händer. Case Closed Pedro Moralez 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts