marthax Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 (edited) 43434 Edited February 11, 2017 by marthax Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vestandersson Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 (edited) Pröva att vara lite trevliga mot medics! Edited February 10, 2017 by KamrateN Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.Tev Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 som jag har berättat för dig ett x antal gånger nu. Att om du är missnöjd med medics, så får du ta req på situationen och skicka till mig eller baggins. För annars kommer det bara bli ord mot ord och då kommer vi ingen vart. Att du sitter och säger att bara för att vi har medlemmar som är med i TSAR och tydligen så hatar dom dig(din åsikt) så får ni ingen ress av dom anser jag låter väldigt fel. Jag har varit inne ganska mycket dom senaste dagarna och då har jag inte sett att någon medic "favoriserar" eller "struntar i" att ressa något speicellt gäng. Som jag har sagt vill jag gärna ha record ifrån din synvinkel när du har klagomål på våra medics. // Medic-ViceCheif C.tev B.Baggins and Escobab 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 @marthax vi hade det så innan på server det ledde till inga medic var inne. även man dog av en bugg och behövde en medic så fann det inga... Escobab and Vestandersson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Få upperhand på fighter eller fixa att det är safe vid kropparna så kan vi mer än gärna reviva er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 hur många GG vart inte ressade i cargot igår? tror alla vart det men jag vet inte. Escobab 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 20 hours ago, anden said: hur många GG vart inte ressade i cargot igår? tror alla vart det men jag vet inte. vi fick 3 ress Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now