Frippe9508 Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 (edited) Name: *APD CAD Bobby Brown* Offender-Name: *[FIK] Tibor* Date: YYYY-MM-DD - <2017-02-12 - 18:50ish> Which rule(s) were broken: rdm i kavala safezone Additional information: Explain in detail what happened. Jag pratade med några civs, en kille som heter MesonicMold kommer och säger att han ska ge mig pengar av någon anledning, den killen är med i FIK ser man under hans namn. Varav jag börjar luska i varför han ska ge bort pengar så blir jag dödad av en annan ur samma gäng - FIK Tibor. - Edited February 12, 2017 by Frippe9508 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Tyrone Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 1 hour ago, Frankie said: Hur lyckades han skjuta dig i sz ens The script is really bugged, and we have been killed inside safezone the entire weekend by people who join to troll :/ A.Karlsson and Strumpan 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 Tibor är nu bannad för RDM i safezone. ACCEPTED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts