Kurre Ugur Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Kurre Ugur [TSAR] Timmy Turner - [GG] Bjrk 20.20 2017-02-17 Rdm B. Lattman, Castle, simonzx and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 @Björk @Timmy Turner Om detta är rätt Björk så vill jag gärna ha en förklaring varför ni sköt honom och varför ni inte hanterat situationen. (Känns som en ban är rätt onödig i detta läge) Timmy will recieve a 1 day ban for RDM. 1 day is handed out since i think that Timmy has missunderstood the rules and need to update himself on them. He is not the one to decide if he sings good enough to live since he did exactly what they asked for. Kurre Ugur 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björk Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Förlåt att jag svarar sent, men killen börjar skjuta på våran orangea SUV och vi antog att det var en rdm:are. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björk Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Men skulle det vara så att jag gjorde fel i situationen, erbjuder jag självklart comp för din rook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 @Legacy™, hur går det? <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 Vill att du laddar upp en längre video så att man kan se ifall du verkligen skjuter mot dem eller inte. Det framgår inte så tydligt då den går rätt snabbt denna video! Du har till ikväll på dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts