bobin Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Hej, Jag tycker inte att apd ska få raida folk på Cvgamings arma server nu när man inte kan sälja sina hus. Det gör att man inte får en chans att få bort allt gear till ett annat hus. Om man har 2 st hus och båda husen är fulla och ett garage så kan man absolut inte göra något åt saken. Så jag vet inte om apd kan göra något för att få stopp på det. Men det är bara mina synpunkter. Tack för mig Barre, Treos, DompaN and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treos Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted February 20, 2017 Author Report Share Posted February 20, 2017 3 hours ago, Frankie said: -1 jaha men +1 att du är permad A.Almkvist, B.Baggins and Treos 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y.Fahir Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 (edited) +1 Edited February 20, 2017 by Yasin Fahir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strumpan Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 Jag gör som så att jag meddelar poliserna via forumet att vi inte raidar några hus tills admins klurat ut gåtan @bobin Treos, chebbi, bobin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leothol Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 ^ Raids som utförs under samma restart som man jagat/sett någon göra något olagligt i sitt hus borde vara tillåtna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strumpan Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 58 minutes ago, Leothol said: ^ Raids som utförs under samma restart som man jagat/sett någon göra något olagligt i sitt hus borde vara tillåtna Förstår hur du tänker men vi håller helt tills vi hör annat. Väldigt lätt att "jag hade kunnat sälja huset då eller då" eller "jag skulle sålt huset för dagar sen men kan ju inte". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now