MeTarN Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 Request Information Name: *Your in-game name*[T.R.S] Lars Offender-Name: *Offender's in-game name*[x] Putin Date: 2017-02-21 - <Time it happened> about 3-4 in the morning Which rule(s) were broken: RDM. Additional information: Explain in detail what happened. Hörde nån som sköt så skulle gå och kolla vilka det var och så kommer dom i bilarna å kör över mig och tar fram spikmatta å döda mig. http://plays.tv/video/58ac47e15d7483523d/han-t-nkte-s-?from=user A.Karlsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 När ni endå håller på så kan ni nog säga åt han att inte nicka Putin A.Karlsson, Escobab and v.pUTIN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 1 hour ago, v.pUTIN said: När ni endå håller på så kan ni nog säga åt han att inte nicka Putin Fan... Jag som såg fram emot att banna dig! anden, A.Karlsson and v.pUTIN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 21, 2017 Report Share Posted February 21, 2017 Yes Putin är nu bannad 3 dagar för RDM/Killing someone in safezone! A.Karlsson and MeTarN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts