Ramo Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Name: [T.D.B] Ramo Offender-Name: [GT] Joelthoo and [GT] whitewolf Date: 2017-02-24 21:35 Which rule(s) were broken: RDM, RDM/crossfire is not initiation Additional information: we were in fight with F1, we saw guys running nearby, killed them, turned out it was GT. We told them it was crossfire and we'd get a medic, they said BS and shot me and Felix https://youtu.be/rQEJrzAKucA Link to comment Share on other sites More sharing options...
[GT] WhiteWolf Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 fortfarande innan ni hinner säga att det är crossfire så dödar vi en av er så vi hinner inte se att det var crossfire [GT] Honker 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Wonderchild Posted February 26, 2017 Report Share Posted February 26, 2017 On 2017-02-25 at 8:47 AM, [GT] WhiteWolf said: fortfarande innan ni hinner säga att det är crossfire så dödar vi en av er så vi hinner inte se att det var crossfire Ber om ursäkt om jag kommenterar något där jag kanske inte borde. Men reglerna lyder att RDM inte ger KoS, vilket innebär att dom är skyldiga refound ELLER att fixa medic, något de sa att de skulle göra i videon iallafall. Vilket inte ger er rätten att fortsätta skjuta utan engage inblandat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramo Posted February 26, 2017 Author Report Share Posted February 26, 2017 On 25/2/2017 at 8:47 AM, [GT] WhiteWolf said: fortfarande innan ni hinner säga att det är crossfire så dödar vi en av er så vi hinner inte se att det var crossfire what!? i told you it was crossfire, and you responded with "BS" so you saw it. Stop lying Link to comment Share on other sites More sharing options...
[GT] WhiteWolf Posted February 26, 2017 Report Share Posted February 26, 2017 fortfarande hinner ni inte skriva att det är crossfire innan jag dödar en av er och då borde ni fatta att vi godkände engagen/rdmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Vi gör som så att vi löser denna situationen med refund från båda sidor. @[GT] WhiteWolf och @[T.D.B] Ramo Prata ihop er i ts och lös detta. Ni har 24h på er. // kooben & G.Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts