Otto Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Name: [A.P.D] V. Fransisco Offender-Name: [N] VAD GÖR DU? ANDI Date: YYYY-MM-DD - 2017-03-19 22:25 Which rule(s) were broken: RDM, Får ingen tid att reagera. Additional information: Explain in detail what happened. Skulle åka till min bil för att hämta mitt vapen som låg i min bil så jag plockar upp det och sedan hoppar in i min bil. Så fort jag hoppar in i bilen och börjar åka lite sakta framåt så skriver N något som jag inte kan höra vad han säger så blir jag sedan skjuten direkt J. Stalin, A.Karlsson, Öberg and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 kanske borde skriva till oss innan att vi gjorde fel? du sa ju inte ett skit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otto Posted March 19, 2017 Author Report Share Posted March 19, 2017 Struntar jag i fullständigt nu, Ser så himla många gäng bryta regler och förväntar sig att komma undan enkelt. 1 minut innan jag vart dödad så blev 3st i APD vdmade/uppsprängda av N också. Öberg and J. Stalin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Ban kåt iaf hahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otto Posted March 19, 2017 Author Report Share Posted March 19, 2017 Tror detta är min första ban request om jag ska vara helt ärlig men om nu det då klassas som ban kåt så är jag hellre det än att vara loot kåt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 1 minute ago, Otto said: Tror detta är min första ban request om jag ska vara helt ärlig men om nu det då klassas som ban kåt så är jag hellre det än att vara loot kåt. Loot är de bästa som finns, men om du inte vill lösa saker fine Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 20, 2017 Report Share Posted March 20, 2017 [N] VAD GÖR DU? ANDI är nu bannad 2 dagar för RDM. Och till ALLA som läser detta. Se till att personen ni engagear, har tid till att reagera! /G. Kasper Vestandersson, Lulle, Otto and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts