illmeister Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 Request Information Name: [Cv-D] Benny Brunkare Offender-Name: [DP] Flacko Date: 2017-09-15 Which rule(s) : Combat log Additional information: Flacko disconnectar flera gånger under samma fight och loggar in. På grund av flera disconnects dör flera i Cv-D Bevis: kangawroon and Barre 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 @Unreal du har 24 timmar på dig att berätta det ifrån din sida. Jag kommer inte ta denna ban req då jag är en del utav gänget i DP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 (edited) Har haft problemet ända sen jag var en del av UFA dcas fram och tillbaka var 15 minut med full connection i ts och hela köret endast haft problemet här. inte om det gör något men låg ner bakom gravstenarna så om jag dc ats eller inte så hade du haft en större chans att döda mig med att jag dcades //flacko P.S du var den enda som dog "PÅGRUND" av en disconnect. Edited September 16, 2017 by Unreal wfag Barre, Darwin, Adde and 2 others 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Stalin Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 (edited) 2 hours ago, Unreal said: Har haft problemet ända sen jag var en del av UFA dcas fram och tillbaka var 15 minut med full connection i ts och hela köret endast haft problemet här. inte om det gör något men låg ner bakom gravstenarna så om jag dc ats eller inte så hade du haft en större chans att döda mig med att jag dcades //flacko P.S du var den enda som dog "PÅGRUND" av en disconnect. Saken är den att du hade varit död innan. Vi sköt dig flera skott men pga att ditt internet "dcar" så överlevde du! Edited September 16, 2017 by J. Stalin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 (edited) 29 minutes ago, J. Stalin said: Saken är den att du hade varit död innan. Vi sköt dig flera skott men pga att ditt internet "dcar" så överlevde du! Så du menar att du har IQn av en fiskmås och inte väntar tills jag connectar tillbaks för att skjuta mig igen när jag connectar igen? Och om situationen var som du påstår att det gick till, Så borde du ha film på det. Edited September 16, 2017 by Unreal Ayman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Stalin Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 6 minutes ago, Unreal said: Så du menar att du har IQn av en fiskmås och inte väntar tills jag connectar tillbaks för att skjuta mig igen när jag connectas in igen? Och om situationen var som du påstår att det gick till så borde du ha film på det. Ha kul sen när du är bannad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unreal Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 3 minutes ago, J. Stalin said: Ha kul sen när du är bannad Jo du tar ju fram dina starka argument till varför jag borde bli. Ayman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Stalin Posted September 16, 2017 Report Share Posted September 16, 2017 (edited) 59 minutes ago, Unreal said: jag e rädd Edited September 17, 2017 by J. Stalin v.pUTIN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Det är alltid svårt och bedöma i såna här tillfällen, jag vet om att du har haft problem med detta tidigare i UFA men dcar man under en fight så kanske man ska hålla sig ute under fighten. Jag kommer att acceptera denna banreqen. Jag kommer lägga en 1 dagars ban. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts