JoppeSmooth Posted November 2, 2017 Report Share Posted November 2, 2017 Melodi = Im not the only one - Sam Smith Vers 1 Du och jag vi var ju två, vi spela varje kväll. Vi farmade till något stort, men du svek mig för att spela i gäng. I månader så var ja själv, på fälten slet ja hund. Du hade kul med dina boys, sköt en snut, loota gear, köpte hus. REF Du ser mig stå där, på hospital när ditt gäng tar fed. Blir utan loot och vänner får nöja mig att vara pleb. Vers 2 Jag har nu letat överallt, men jag får inga svar. Fick till ju dissen av, flera gäng med åldersgräns, på 13 år REF Vers 3 Jag har skrivit till admins, frågat var det är jag gör fel, men de retar mig bara, får gratis gäng in game döpt till pleb. REF x2 Får nöja mig att vara pleb x2 åh ja vet åh ja vet åh ja vet att jag är pleb Får nöja mig att vara pleb. Text = Knivjoppe Adam Folkesson, Escobab, K.F Carl Mark and 4 others 5 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DropparN Posted November 3, 2017 Report Share Posted November 3, 2017 När man inte har något att göra JoppeSmooth 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DropparN Posted November 3, 2017 Report Share Posted November 3, 2017 Joppe hör av dig så kan vi fixa in din röst också Wajk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted November 3, 2017 Report Share Posted November 3, 2017 56 minutes ago, DropparN said: Joppe hör av dig så kan vi fixa in din röst också Pls do!! WoXXeN and Mackan. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoppeSmooth Posted November 3, 2017 Author Report Share Posted November 3, 2017 7 hours ago, DropparN said: Joppe hör av dig så kan vi fixa in din röst också Haha får blir ett senare projekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoppeSmooth Posted November 3, 2017 Author Report Share Posted November 3, 2017 7 hours ago, DropparN said: Joppe hör av dig så kan vi fixa in din röst också Vore coolt om ja spela in sen gjorde vi en musikvideo ingame haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now