JompeKanin Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 (edited) name: [G.L.A] Abdi Mohammed Offender-Name: [G.L.A] Karsten Date: 2017-11-27 Which rule(s) were broken: RDM (inom gänget) han ville ej refunda mig på mitt gear och därför lägger jag ban req. försökte även skjuta sönder däcken för att han snodde min bil och råkade pricka han och då döda han mig Edited November 27, 2017 by JompeKanin A.Almkvist, SimonJR, A. Savage and 2 others 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted November 27, 2017 Report Share Posted November 27, 2017 Karsten fixa tillbaka gearet till mohammed, vad är det här? sånt här ska ni kunna lösa mellan varandra. A.Almkvist and A. Savage 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted November 28, 2017 Report Share Posted November 28, 2017 Karsten har inte refundat Mohammed och åker således på en ban.ACCEPTERAD! I samband med den andra ban requesten på karsten får han en ban på totalt 5 dagar! //Luckiiee Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts