locktown2 Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 Appeal Information Name: rizze Date: runt 2016 kommer inte ihåg vilken dag, länge sen jag spelade för kommer inte in. Reason:blev bannad på grund av misstänkt för pengar dup. skulle få 6 månader men är fortfarande bannad på servern. hoppas att jag kan få en unban för har lärt mig min läxa nu, tack på förhand mvh rizze. Jehad Shehadi and locktown2 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jehad Shehadi Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 stackaren hade adminarna glömt dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 Har så många frågor, 3 ban appeals efter varandra? vad hände där? sen vem av er är faktiskt rizze? egentligen borde dupers av något slag aldrig någonsin få komma tillbaks då det är ett sånt respektlöst barnsligt och uppenbart regelbrott då man vet vad man gör om man håller på med sånt. Ni kan ju göra upp om vem som faktiskt är rizze, och inte posta 100 ban requests efter varandra så kanske jag faktiskt tittar på detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
locktown2 Posted December 28, 2018 Author Report Share Posted December 28, 2018 (edited) jag visste inte hur jag skulle göra en så min kompis hjälpte mig men den första blev fel. de är jag som är den riktiga rizze, den första var inte rätt gjord sa en på ts, sen kom jag in på mitt acc o la en egen för att de är jag som har en önskad att bli obannad, ja men tror du jag kommer göra de själv om jag vill komma in igen? så de är därför de kan ligga tre stycken, fösta var inte rätt lagd, den andra la min kompis för jag kom inte in på mitt konto för de inte var accepterad, o sen kom jag in o la en egen. Edited December 28, 2018 by locktown2 Johanees and JompeKanin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 @Darwin Lös detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 @locktown2 Kontakta mig i TS när du kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted December 28, 2018 Report Share Posted December 28, 2018 I have lifted your ban, this is your last chance ever at CvGaming so use it well, welcome back. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts