Benny The Koop Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 Har varit otroligt lång tid sedan jag körde på altis life servern och ville testa och joina men när jag joinar så blir det sending request UID och misslyckas konstant. Har jag missat något som man måste göra innan man kan joina. När jag senast körde så var det bara att joina och sen var det klart. Clabbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 Fick också så för ett tag sen, då var jag tvungen vänta till efter restart och då fungerade det igen. Har du prövat nu efter 12 restarten? Clabbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benny The Koop Posted February 1, 2019 Author Report Share Posted February 1, 2019 ja testa för en timme sen och var samma problem, hade en kompis igår testa och var samma problem Clabbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 Ska kolla upp det! Clabbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M. Carter Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 Detta brukar bli då servern har ett fel. Men kan även bero på vissa andra saker. Jag kan utesluta att det är servern fel då det är andra spelare som kör i nuläget. Vad heter din Arma 3 profil som du försöker logga in med så kan jag kolla loggarna vad du har för fel. Testa detta sålänge: - Starta om steam och se till att ditt steamkonto är online när du ska joina servern - Se till att du har senaste versionen av Battleye (Verifiera Arma 3 i steam) - Rensa MPMissionCache som ligger vid \AppData\Local\Arma 3 - När du startar ditt Arma 3, se till att du bara har startat 1 spel annars kommer det senaste startade Arma 3 ta över steam tjänsten. Funkar inget av dessa så kan vi inte göra så mycket tyvärr. Då får du kontakta Bohemia Interactive. J. Stalin and Obbe 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 Vill flika in här att varit med om att detta skett när en spelares data blivit korrupt i databasen. Testa wipea han. anden, Obbe, José de Jesús and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted February 1, 2019 Report Share Posted February 1, 2019 1 hour ago, Goatis said: Vill flika in här att varit med om att detta skett när en spelares data blivit korrupt i databasen. Testa wipea han. Snyggt Goatis! Fan du har inte varit tillbaka så länge men du är redan igång o fixar grejjer A.Karlsson, cire96, Feroz and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now