NorreN Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 P.Stanfords lektion i vett och etikett Det står stop av en anledning Förstår man inte så åker man i sjön VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 De rätt! Kasta han i havet! Eurozze and NorreN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Police brutality .... !!! Wester 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Haha, stackars lilla Philip Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 Mig kasta dom också i vattnet =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 Jag fick en slang fram och en där bak idag. Allt för en enda liten rök. Var tydligen "drogtest", de hade en vidrig dator på polisstationen som såg väldigt låst och oanvändbar ut. Jag känner mig utnyttjad, tycker den här polisstaten gått överstyr nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now