Jump to content
CvGaming

Pony´s view on life


Pony
 Share

Recommended Posts

Min lilla hörna hemma ostädat och som det ser ut när arma körs

 

Flightstick till flygning samt dåligt placerad cam för No-Ir-face-track så jag kan luta mig ut ur hellin när jag flyger. 360 kontroll till fordon och tangentbord o mus till fots.

 

Vid sidan av huserar ett corsair 750D följande:

I7-5820k @4,3Ghz på 1.25v förtillfället (H110 kyler inte nog ännu pga lågvarv fläktar)

16GB DDR4 @2666Mhz

GA-X99-UD4

R9-290 @ 1050/1350Mhz

290Gb på SSD och några TB på HDD

Monitorerna är 3st AOC 27" på 5928x1080 med bezel.

 

Kan även tillägga att ett nytt bord är pågång när jag får ork att bygga ihop det men sålänge tycker jag att högtalarstativet gör sitt jobb ganska bra.

 

vAlNBJw.jpg

Link to comment
Share on other sites

16-16-16-32? Vill jag minnas, har inte varit där och pillat ännu mer än satt dom på 2666 utan extra volt.

60fps på cv är dock sällsynt dom gånger jag har kollat snittar 50 oavsett en eller alla skärmar och inställningar.

Link to comment
Share on other sites

Min lilla hörna hemma ostädat och som det ser ut när arma körs

 

Flightstick till flygning samt dåligt placerad cam för No-Ir-face-track så jag kan luta mig ut ur hellin när jag flyger. 360 kontroll till fordon och tangentbord o mus till fots.

 

Vid sidan av huserar ett corsair 750D följande:

I7-5820k @4,3Ghz på 1.25v förtillfället (H110 kyler inte nog ännu pga lågvarv fläktar)

16GB DDR4 @2666Mhz

GA-X99-UD4

R9-290 @ 1050/1350Mhz

290Gb på SSD och några TB på HDD

Monitorerna är 3st AOC 27" på 5928x1080 med bezel.

 

Kan även tillägga att ett nytt bord är pågång när jag får ork att bygga ihop det men sålänge tycker jag att högtalarstativet gör sitt jobb ganska bra.

 

vAlNBJw.jpg

HERREGUD VILKEN DATOR!! I'm In love :wub:  :lttd:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.