Jump to content
CvGaming

Ban req NLA


A. Savage
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [i.S.A] SavaGE

        Offender-Name: [N.L.A] Yoshi, ([N.L.A] Mr.Keen  ?)

        Date: 2015-02-26 - 15:00-16:15 (någon gång runt denna tid)

        Reason: Vi hade precis dödat STEN vid drug dealer (då dom rånade oss), därför jag blir mördad av STEN conny sedan, efter jag blivit ressad så skjuter Yoshi helt plötsligt på mig, ingen anledning alls.

 

 Enligt mig är detta RDM, också väldigt lack of rp.

 

NLA tog [i.S.A]Hamiltons heli pga detta och chopshoppade den.

 

Vi rånade inte NLA, vi sa till honom att landa, vi SKULLE råna han, men vi gjorde det aldrig, och vi sa det inte till någon nla, vi sa det i ts. Dom kan INTE ha tagit det där som ett hot. Dessutom lär dom inte ha hört pga helin.

 

Runt 3:50 i denna video händer det.

 

 

Vill admin/mod ha oklippt video kan ni prata med mig. (t.ex. ingen framspolning osv)


Edit: La till lite mer info

Link to comment
Share on other sites

Jag hörde klart och tydligt i hellin att ni Sa; "Landa annars Öppnar vi eld", Så vi tog det som ett hot och jag landade lite längre bort och började titta vart ni var, Sen sa jag till yoshi att jag är under Hot, och behöver hjälp, Yoshi kommer och hjälper mig sen fick vi ner SavaGE

Och sen hittade vi inte Den andra killen som var med i [i.S.A]. Så vi tog deras helli och skrev till dom att vi ville ha 600k för deras orca annars kommer vi chop shopa den, Dom ville inte betala dom pengarna så vi chop shopade deras helli.

 

Tanken var ju att ni skulle råna oss. Och Hamilton säger ju själv att ni typ har KoS på oss, För att ni hade sagt "landa hellin annars öppnar vi eld"

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eftersom du springer ifrån den andra killen å vi hör hur hans röst blir svagare å svagare ju längre bort du springer så skulle jag vilja se den andra killens rec.

Med tanke på att du säger till honom i Ts att säga "landa annars öppnar vi eld"

 

Jag satt även i hellin vid detta tillfälle och kan säga att jag hörde "landa annars öppnar vi eld"

 

varför skulle annars "mr.keen" vika av och åka därifrån?

 

Men skulle den andra liraren ha en rec, så skulle vi nog vilja se den me :) 

 

sen kan ni inte ladda upp hela filmen från att ni rånade "sten" killarna tills ni dog 

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Jag hörde klart och tydligt i hellin att ni Sa; "Landa annars Öppnar vi eld", Så vi tog det som ett hot och jag landade lite längre bort och började titta vart ni var, Sen sa jag till yoshi att jag är under Hot, och behöver hjälp, Yoshi kommer och hjälper mig sen fick vi ner SavaGE

Och sen hittade vi inte Den andra killen som var med i [i.S.A]. Så vi tog deras helli och skrev till dom att vi ville ha 600k för deras orca annars kommer vi chop shopa den, Dom ville inte betala dom pengarna så vi chop shopade deras helli.

 

Tanken var ju att ni skulle råna oss. Och Hamilton säger ju själv att ni typ har KoS på oss, För att ni hade sagt "landa hellin annars öppnar vi eld"

Hamilton sa inte att vi skulle öppna eld, dock sa vi att ni skulle landa. Isåfall hörde du fel.

 

Ja, han sa att vi hade KoS på er, eller STEN. Oavsett är det fel och det har vi inte. Så det är fel av han, vi mördade ändå ingen i NLA så.

Link to comment
Share on other sites

Eftersom du springer ifrån den andra killen å vi hör hur hans röst blir svagare å svagare ju längre bort du springer så skulle jag vilja se den andra killens rec.

Med tanke på att du säger till honom i Ts att säga "landa annars öppnar vi eld"

 

Jag satt även i hellin vid detta tillfälle och kan säga att jag hörde "landa annars öppnar vi eld"

 

varför skulle annars "mr.keen" vika av och åka därifrån?

 

Men skulle den andra liraren ha en rec, så skulle vi nog vilja se den me :)

 

sen kan ni inte ladda upp hela filmen från att ni rånade "sten" killarna tills ni dog 

 

Mvh

Vad snackar du om att vi inte kan ladda upp sen vi rånade sten killarna? Detta började efter vi hade dödat dom.

Link to comment
Share on other sites

Hamilton sa inte att vi skulle öppna eld, dock sa vi att ni skulle landa. Isåfall hörde du fel.

 

Ja, han sa att vi hade KoS på er, eller STEN. Oavsett är det fel och det har vi inte. Så det är fel av han, vi mördade ändå ingen i NLA så.

 

Man förstår ju ganska fort att det är NLA han menar. Bara för att ni hade sagt "landa hellin annars öppnar vi eld" Varför skulle han annars säga något sånt?

Link to comment
Share on other sites

Man förstår ju ganska fort att det är NLA han menar. Bara för att ni hade sagt "landa hellin annars öppnar vi eld" Varför skulle han annars säga något sånt?

 

Tittade igenom videon igen när jag låg död då förklarade jag för han att vi inte har kill on sight på NLA, här är videon när jag säger det (ca 30-60sek efter vi pratade om dig och KoS): 

Link to comment
Share on other sites

Tittade igenom videon igen när jag låg död då förklarade jag för han att vi inte har kill on sight på NLA, här är videon när jag säger det (ca 30-60sek efter vi pratade om dig och KoS): 

 

Tittade igenom videon igen när jag låg död då förklarade jag för han att vi inte har kill on sight på NLA, här är videon när jag säger det (ca 30-60sek efter vi pratade om dig och KoS): 

Okej men då säger vi såhär. Varför TROR han att ni har KoS på oss då?, 

Link to comment
Share on other sites

Okej men då säger vi såhär. Varför TROR han att ni har KoS på oss då?, 

 

Det vet jag inte säkert, det får du fråga han. 

Men vad jag kan mistänka är att för vid checkpoint (NLA) så sa du att du skulle dra och protecta dessa grabbar(STEN), vid drug dealer.

Och ja, ni kom. 

 

Men somsagt fråga han varför, jag VET att vi inte hade KoS på er iallafall.

Link to comment
Share on other sites

Era intentioner är uppenbara = ni bär vapen och ni är precis vid deras helikopter.

Man förstår ju om de ser er som ett hot.

Du skrev ju att NLA hade lovat att skydda STEN-medlemmarna. Om ni skjuter på STEN-gänget har NLA rätt att skydda dem om de har ett kontrakt. Om jag tolkar det du skrev rätt, så var ni medvetna om skyddet vilket gör vilket ger dem en anledning till att panga er.

/ Hugo

Får ursäkta om jag tolkat något av det ni skrivit fel. Men men..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.