Jump to content
CvGaming

SC


A. Savage
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: [i.S.A] (hela gänget)

        Offender-Name: [sC] (hela gänget inne just då)

        Date: 3015-03-06 - 16:37

        Reason: Vi var i fight med SC utanför kavala när någon säger att SC är 9 inne, lite senare disconnectar virre som vi hade dödat så någon ny kunde komma in i fighten. (vilket jag inte tycker är ett problem, utan jag tycker det är fel att dom var 9 inne dock)

 

 

1wiZde8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Denna screenshot och situation ligger uppe i en annan banrequest: 

 

Samma bevis där; https://anonfiles.com/file/171b47319a4953a1ad6e9cdcb7e6b56e

 

 

SC har alltså brytit mot regeln en gång, inte flera som det verkar att se ut och dettta var på grund utav ett missförstånd och den nionde loggade ut väldigt kort efter capones kommentar. Vi fick även en varning av moderator för detta tillfälle. Anser därför banrequesten onödig och irrelevant. 

Link to comment
Share on other sites

Denna screenshot och situation ligger uppe i en annan banrequest: 

 

Samma bevis där; https://anonfiles.com/file/171b47319a4953a1ad6e9cdcb7e6b56e

 

 

SC har alltså brytit mot regeln en gång, inte flera som det verkar att se ut och dettta var på grund utav ett missförstånd och den nionde loggade ut väldigt kort efter capones kommentar. Vi fick även en varning av moderator för detta tillfälle. Anser därför banrequesten onödig och irrelevant. 

Eh, nej det där var inte samma. Jag och en till i ISA var där också, som du ser i chatten på hans video att jag dör där, jag fastnade i ett träd och dog. Denna ban req som jag la upp var tidigare på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Ditt och hans bevis är taget vid samma tidpunkt.

 

Han har även lagt upp bevis vid bandit, som är vid en annan tidpunkt, men där är inte 9 SC inne. Som jag skrev, enligt mig är detta en irrelevant banrequest. Situationen har redan tagits hand om

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.