WoXXeN Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Har tråkigt så slänger ut specs och fyller på med bilder imorgon när jag orkar! PC: Chassi: NZXT Phantom Mobo: MSI P67S-C43 CPU: Intel Core i5 2500 @ 3.30Ghz GPU: Asus GeForce GTX 650 OC 1GB RAM: Corsair XMS3 Vengeance 1600Mhz 2x4GB DDR3 PSU: Corsair GS800 Diskar: 1. Samsung 840 EVO 250GB SSD. 2. Seagate 1 TB HDD (Vet ej modellen ) Setup: Skärm: LG 24" 60Hz TFT monitor Tangentbord: Steelseries Apex Mus: Razer Naga Mic: Blue Snowball Ny Skärm ska införskaffas, utöver det är jag nöjd med min maskin, klarar dom spel jag kör på helt okej grafik och FPS, även om den är rätt gammal (Y) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Ser fint ut. Om du i framtiden skaffar en biffigare dator kan jag rekommendera 144Hz skärm, det är underbart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Ser fint ut. Om du i framtiden skaffar en biffigare dator kan jag rekommendera 144Hz skärm, det är underbart. Det gör dock ingen skillnad i Arma III men i spel som, CS, BF4 osv... är det en ENORM skillnad Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted April 27, 2015 Author Report Share Posted April 27, 2015 Ser fint ut. Om du i framtiden skaffar en biffigare dator kan jag rekommendera 144Hz skärm, det är underbart. Det gör dock ingen skillnad i Arma III men i spel som, CS, BF4 osv... är det en ENORM skillnad Ny skärm blir det nog inom kort, då jag även kör GTA V, dock lite tomt i plånboken just nu då jag är arbetslös! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Det gör dock ingen skillnad i Arma III men i spel som, CS, BF4 osv... är det en ENORM skillnad Visst gör det skillnad i Arma III, det finns många tillfällen då jag har över 60 FPS utanför städer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kebre Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now