HardmanCummings Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Orkar inte följa template. Gjorde en rage-quit, så ge mig lite straff. så trött och sur just nu så tar mitt straff. Thomas Krüeger, VisionPie, calleballe2 and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 "combatloggen" var när jag sköt hardman, inget straff krävs. Situationen är löst. R. Karlsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted May 14, 2015 Author Report Share Posted May 14, 2015 Nej nej, rätt ska va rätt, på med straff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Härdin Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Psst, tror Hardman vill ha en anledning till att inte spela! Mopedro, Ludwig and VisionPie 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Nej nej, rätt ska va rätt, på med straff. Bevis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 "combatloggen" var när jag sköt hardman, inget straff krävs. Situationen är löst. Låser tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts