Jump to content
CvGaming

Ban Req [N.L.A] Hitem


Charlie
 Share

Recommended Posts

Name: [L.Z] Al Sah-Him

Offender-Name: [N.L.A] Hitem

Date: 18/05-15 runt 18:20

 

Reason:  Jag och mina kompisar var ute och åkte offroad de lämnar mig bakom, de blir skjutna på av polisen, då så har POLISEN gått till anfall mot oss vilket gör så att jag har rätt att döda dem, då när jag har lootat och springer för mitt liv, spawnar Hitem in bakom mig och dödar mig

 

  • Killing anyone without a roleplay cause. 

 

Link to comment
Share on other sites

Spawnar in?

Jag satt och rollspela med polisen Darwin i ca 30minuter före ni kom och random dödar polisen och uppför er dåligt som bara den. kan du inte visa hela den sekvensen med?

Jag som låg i busken brevid känner mig hotad när ni, 3-4 pers springer rakt emot mig så jag skjuter dig.

Link to comment
Share on other sites

Kan garantera dig att hitem dödar dig för att du sköt poliserna som stod och gjorde ingeting.

Du har kos på poliserna som sköt på er, inte två som står och har en roadblock.

Link to comment
Share on other sites

Spawnar in?

Jag satt och rollspela med polisen Darwin i ca 30minuter före ni kom och random dödar polisen och uppför er dåligt som bara den. kan du inte visa hela den sekvensen med?

Jag som låg i busken brevid känner mig hotad när ni, 3-4 pers springer rakt emot mig så jag skjuter dig.

Hur kan du känna dig hotad? När han springer utan vapen framme? Det var 1 person som sprang emot dig, vi var 3 där 2 av oss sprang ett annat håll, en av dom var jag. 

Link to comment
Share on other sites

Nej, jag har ingen shadowplay sparad från incidenten så det kan du inte få.
Jag pratade med Darwin och var där som support/moderation så att dom kan ha en roadblock utan rock united och troll som kommer som enbart är ute efter loot (din video talar ju starkt för det btw). Sedan få för sig att jag magiskt spawnar in? well, då kan jag lika gärna ha anlänt i min Spacecarrier 2000x Sepucko edition för allt vi vet.

När ni sedan bestämmer er för att random avrätta dessa två herrar som står precis brevid mig, ja du, varför skulle ni inte kunna avrätta mig rakt av oxå? säkra före det osäkra så jag följer serverregeln som ger mig rätt att försvara mig när någon rånar/dödar folk i din vicinity (där jag hör allt ni säger i direct). 

Rånar ni någon (i detta fall går fram och pangar poliser rakt i pannan utan RP) så kommer jag försvara mig om jag sitter i busken brevid. Jag gör samma sak igen.

 

Om ni hade rollspelat med poliserna och kört legit istället så hade jag aldrig övervägt att avsluta situationen där. då hade jag vackert stått kvar i min buske faktiskt istället för att försvara mig.

Låter någon annan admin överväga beslutet då inte jag har något immunitetsrätt.

Däremot är fighten mot att förbättra dåligt uppförande och trollaktigt beteende inte slut på långa vägar!

Link to comment
Share on other sites

Nej, jag har ingen shadowplay sparad från incidenten så det kan du inte få.

Jag pratade med Darwin och var där som support/moderation så att dom kan ha en roadblock utan rock united och troll som kommer som enbart är ute efter loot (din video talar ju starkt för det btw).

När ni sedan bestämmer er för att random avrätta dessa två herrar som står precis brevid mig, ja du, varför skulle ni inte kunna avrätta mig rakt av oxå? säkra före det osäkra. 

Rånar ni någon (i detta fall går fram och pangar poliser rakt i pannan utan RP) så kommer jag försvara mig om jag sitter i busken brevid.

 

Om ni hade rollspelat med poliserna och kört legit istället så hade jag aldrig övervägt att avsluta situationen där.

Låter någon annan admin överväga beslutet då inte jag har något immunitetsrätt.

Däremot är fighten mot att förbättra dåligt uppförande och trollaktigt beteende inte slut på långa vägar!

Dom började skjuta på våran bil, därför valde vi att avrätta dom, jag förstår inte hur du kan bli hotad av det, vi visste inte ens att du var där. Så kan vi ju alla börja säga, att man sköt någon för att man var rädd. Föregå med gott exempel istället, du är väl ändå en högt uppsatt admin? 

Dåligt uppförande hade ju du som random började skjuta?

Link to comment
Share on other sites

Glöm inte:
1. Ni döda poliser random, jag sitter där och hör hela situationen, jag valde att inte lägga någon ban utan istället se vad ni gör
2. Ni flockas runt looten, några nakna, några gearade. Ni springer sedan rakt mot mig.
3. Jag dödar 1 person av er eftersom ni redan har visat att ni vill kriga (random pangar 2 poliser)
4. Jag låter resterande personer åka därifrån med deras loot. situation over tänker jag och tillkallar medics
5. Spelar ingen roll om jag hade shadowplay inställt på 50min, om jag inte har det sparat vid situationen så finns den inte
 
Alvarez, dig specifikt har jag pratat med många gånger - eftersom att du inte förstår så testar jag olika konversationstekniker med dig för att få resultat.
Ni är återkommande när det gäller incidenter i dåligt uppförande. Däremot har det inte med denna situation att göra där jag helt enkelt försvarar mig själv då jag är ensam i busken brevid 2 andra spelare som sin avrättar. Allt enligt serverregler.
 
Link to comment
Share on other sites

Dom började skjuta på våran bil, därför valde vi att avrätta dom, jag förstår inte hur du kan bli hotad av det, vi visste inte ens att du var där. Så kan vi ju alla börja säga, att man sköt någon för att man var rädd. Föregå med gott exempel istället, du är väl ändå en högt uppsatt admin? 

Dåligt uppförande hade ju du som random började skjuta?

Några få tazer skott avfyrades av thure, jag kunde ha smällt däcken och börjat spraya med lethal  och gå full ''put your hands up'' när ni gled runt med stora vapen, men jag valde att sänka vapnet och gå långsamt tillbaks till roadblocken då vi endast hade RP intentioner på plats (därför roadblocken med fartkontroll som väldigt sällan händer), därför tycker jag att deta va helt sjukt dålig stil att komma tillbaks och utnyttja det. jag quotar al sahim nu: ''ja det var riktigt svinigt gjort av oss men jag vill fortfarande ha looten''. i rest my case

Link to comment
Share on other sites

 

Glöm inte:
1. Ni döda poliser random, jag sitter där och hör hela situationen, jag valde att inte lägga någon ban utan istället se vad ni gör
2. Ni flockas runt looten, några nakna, några gearade. Ni springer sedan rakt mot mig.
3. Jag dödar 1 person av er eftersom ni redan har visat att ni vill kriga (random pangar 2 poliser)
4. Jag låter resterande personer åka därifrån med deras loot. situation over tänker jag och tillkallar medics
5. Spelar ingen roll om jag hade shadowplay inställt på 50min, om jag inte har det sparat vid situationen så finns den inte
 
Alvarez, dig specifikt har jag pratat med många gånger - eftersom att du inte förstår så testar jag olika konversationstekniker med dig för att få resultat.
Ni är återkommande när det gäller incidenter i dåligt uppförande. Däremot har det inte med denna situation att göra där jag helt enkelt försvarar mig själv då jag är ensam i busken brevid 2 andra spelare som sin avrättar. Allt enligt serverregler.

 

 

Vi står fast vid att det var svinigt gjort, men det är inga regelbrott, eftersom att dom började skjuta på våran bil, sen om det är med den tazer eller inte har inte vi någon aning om, det kom skott mot vår bil. Sen undrar jag, du sa att du hade rpat med dom för 30 minuter sen innan vi kom dit, vad gjorde du i en buske så länge, sen att du känner dig hotad för att vi dödade 2 poliser är helt korkat, jag och daniel macares sprang åt ett håll, Al sa him, mot ditt hål, med vapnet på ryggen, då ser du väl att han inte är ute efter krig? Vi har fortfarande ingen aning om var du befann dig.

Edit : Vadå testar olika konversationstekniker? Det är väl inte så konstigt att inte förstå när du ljuger? Du säger att vi alla springer mot dig, när Al sa him dör står jag och Daniel Macares och lootar och vi springer där ifrån efter att du döda honom? Jag har det på video allting, att vi inte springer mot dig, det är endast al sa-him som springer mot dig. INGEN av oss har en blekaste att du är där.

Link to comment
Share on other sites

Några få tazer skott avfyrades av thure, jag kunde ha smällt däcken och börjat spraya med lethal  och gå full ''put your hands up'' när ni gled runt med stora vapen, men jag valde att sänka vapnet och gå långsamt tillbaks till roadblocken då vi endast hade RP intentioner på plats (därför roadblocken med fartkontroll som väldigt sällan händer), därför tycker jag att deta va helt sjukt dålig stil att komma tillbaks och utnyttja det. jag quotar al sahim nu: ''ja det var riktigt svinigt gjort av oss men jag vill fortfarande ha looten''. i rest my case

 

Eftesom jag inte gjorde något REGELMÄSSIGT FEL  så tyckete jag att jag skulle få behålla looten, eftesom jag hade dödat er och jag vart  Random Death Maked av Hitem.

Link to comment
Share on other sites

Några få tazer skott avfyrades av thure, jag kunde ha smällt däcken och börjat spraya med lethal  och gå full ''put your hands up'' när ni gled runt med stora vapen, men jag valde att sänka vapnet och gå långsamt tillbaks till roadblocken då vi endast hade RP intentioner på plats (därför roadblocken med fartkontroll som väldigt sällan händer), därför tycker jag att deta va helt sjukt dålig stil att komma tillbaks och utnyttja det. jag quotar al sahim nu: ''ja det var riktigt svinigt gjort av oss men jag vill fortfarande ha looten''. i rest my case

Det var svinigt gjort, ja. Men glöm inte att vi gav tillbaks allt erat gear och att jag och Alvaréz bad om ursäkt. Meningen som du citerade får stå för Al Sah-Him.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.