Jump to content
CvGaming

RDM RF Affe RF Anders


Charlie
 Share

Recommended Posts

Request Information

Name: [L.Z] Al Sah-Him

Offender-Name: RF Affe, RF Andres

Date: 2015-05-30 14:11

Reason: Jag var ute och flög då ser jag flera folk springa runt då så går jag ner lite, då ropar dem från backen upp till min helikopter som är 10 meter uppe i luften landa eller dö, plus så är det inte på engelska. DET ÄR LÖST MELLAN MIG OCH RF SIMON

 

Link to comment
Share on other sites

Jag har egentligen ingenting med detta och göra. Men jag vill inte att admin bara ska skriva "Det är löst mellan båda parter, låser tråden".

För jag har funderingar kring detta.

 

1. Al Sah-Him förstår svenska, så att dom skriker på svenska har inget med saken och göra. Det måste inte vara engelska, så länge man vet att den man rånar förstår svenska.

2. Dom skriker ner ifrån marken men han hör ju vad dom säger, och dom ger han ett rätt bra ultimatum " ner på marken eller så skjuter vi huvudet av dig", men Al Sa-Him försöker fly istället för att lyssna på dom, alltså skjuter dom huvudet av honom, då kan det väl inte vara en RDM?

 

Varför jag lägger mig i här, är för jag vill veta hur admin ser denna situation? Är det ett regelbrott hur dom här RF killarna rånar här? För så tolkar inte jag reglerna.

Allt för att lära sig vad som är rätt och fel =)

Link to comment
Share on other sites

Jag har löst det med en av personerna de andra kommer in i ts skicka ban på mig för jag bryr mig inte.  

 

 

SLUTA KOMMENTERA OM DU INTE HAR MED DET ATT GÖRA Mikhailov!

Edited by Goatis
Använd en normal font storlek.
Link to comment
Share on other sites

Jag har löst det med en av personerna de andra kommer in i ts skicka ban på mig för jag bryr mig inte.  

 

 

SLUTA KOMMENTERA OM DU INTE HAR MED DET ATT GÖRA Mikhailov!

 

Fontsize 100? Lugna dig nu.

 

Jätte bra att ni kunde lösa det på annat sätt än ban. Allt jag ville var att admin svarar på hur det är i en sån här situation så folk vet om det är rätt eller fel, för dessa situationer händer rätt ofta. Så jag är nog säkert inte ensam om att vilja veta hur admin skulle bedöma denna bannreq om det nu var så att ni löst det på annat sätt?

Link to comment
Share on other sites

Du har en warning point på forumet och du vet nog varför, om du har en fråga angående något kontakta admin isf, så att en ban request inte ser kladdig ut!

 

Nä för dina fontsize 100 gör ju inte alls så banreq ser kladdig ut ;)

Link to comment
Share on other sites

en snabb fråga.

"Jag var ute och flög då ser jag flera folk springa runt då så går jag ner lite"

varför går du ner om du ser folk med vapen du vet vad som kommer hända ändå väljer du gå ner

Ett snabbt påstående, bara för man ser folk springa där nere från en helikopter, så behöver det ju inte betyda att dom har vapen.

Link to comment
Share on other sites

Okej så.
Min åsikt på den här situation är att det faktiskt inte ens var en RDM.
Angående engelskan så behövs den som sagt inte om ni är helt säkra på att den andre personen förstår svenska, så det är inte heller ett regelbrott på den här ban requesten.
Dock kan jag tycka att alltid lösa saker mellan spelarna (beroende på vad det är) kan jag tycka har en gräns, dock i den här videon ser jag det inte som något fel.
Var ju egentligen inte ens en RDM.
Så, då blir det lite som vanligt, låser tråden då detta är enligt mig löst!
Har du någon mer fråga kan du gärna kontakt mig privat i ett PM eller på Teamspeak.
Sen till nästa gång vill jag att ni håller era kommentarer relevanta till ämnet.

 

 

SOLVED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.