Flöjtlasse Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Jag var bannad i 5 dagar för några månader sedan.... får man komma tillbaka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Följ mallen och försök beskriva vad du blev bannad för och av vem så ska du se det löser sig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flöjtlasse Posted July 12, 2015 Author Report Share Posted July 12, 2015 Vet inte varför jag blev bannad för det var så länge sedan och jag kommer inte ta upp mer tid att göra den heliga mallen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Om det bara var 5 dagar för så länge sen är du nog unbannad Ses in-game! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr GW Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Allting verkar löst här! Låser tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts