Ludwig Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 CPU: Intel Core i5 4960K @ 4.4 Ghz MOBO: ASUS Z97-P GPU: GTX 960 (uppgraderar snart till GTX 970) RAM: Corsair Vengance Low Profile 8GB (4x2) Länk på Setup Link to comment Share on other sites More sharing options...
VisionPie Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Har du klockat din processor med intels standard kylare? Inget jag skulle rekommendera men annars schysst rig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 15, 2015 Author Report Share Posted August 15, 2015 Har du klockat din processor med intels standard kylare? Inget jag skulle rekommendera men annars schysst rigik mi friend, fick faktist inte så hög värme, runt 50 vilket som förvånade mig ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 That kabeldragning tho! ^^ Rarre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Vad för chassi btw? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 15, 2015 Author Report Share Posted August 15, 2015 Vad för chassi btw?ingen aning ^^man kan iaf inte ta av bakrepanelen så blir lite svårt med kabeldragningen ^^blir nog nytt chassi vid uppgradering Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Ahh...tråkigt, då hajjar jag Har själv en NZXT Phantom, ashärlig att bygga i, massa med utrymme och hål för kablar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Skaffa bättre skärmar bror :* 144hz e ett hett tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Skaffa bättre skärmar bror :* 144hz e ett hett tips!ingen ide me så snabb refresh om datorn inte klarar av att spy ut spelet i lika många FPS... Har nästan exakt samma rig och får väl ca 60fps på cv @45 spelare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Ahh...tråkigt, då hajjar jag Har själv en NZXT Phantom, ashärlig att bygga i, massa med utrymme och hål för kablar Fractal Designs Design serie, vilka härliga chassin att bygga i! Har själv ett Define R4 är ett nöje varje gång jag dyker in och rotar i chassit Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 16, 2015 Author Report Share Posted August 16, 2015 Fractal Designs Design serie, vilka härliga chassin att bygga i! Har själv ett Define R4 är ett nöje varje gång jag dyker in och rotar i chassit Tänkte mig något åt det hållet, möjligtvis R5 eller Define S! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted November 19, 2015 Author Report Share Posted November 19, 2015 Updated, internet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan1 Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 3/10 bror Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted December 12, 2015 Author Report Share Posted December 12, 2015 Updated: CPU Cooler and CPU Clock speed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now