Jump to content
CvGaming

Ban req SC olsson retardo


Jackson
 Share

Recommended Posts

jag och min kompis rånar swipe när vi skriker svarar han bara ja men hoppar inte ur den olåsta hellin så vi skjuter honom resten av hans gang ser det och var tydligen i samma stad så dom kommer springandes och skjuter min kompis som försökte lyfta med deras helli jag sitter gömd i ett hus en bit bort och poppar en av dom ser 2 till springa iväga o byter då position. jag hittar inte dom andra två så jag lägger mig på ett ställe där jag har uppsikt över området plötsligt hör jag någon röra sig bakom mig så jag springer åt det hållet ser att det e SC snubben o skjuter därför inte men när han ser mig börjar han att smattra sina 9mm kulor mot mig där han står i sina vita freaking kallingar. så jag hinner inte reagera o dör därför. om han vill ersätta mig för den loot jag inte kunde ta ifrån min kompis och han jag dödat  och dom 3 andra swipes vi fått dödat 2 vid hellikoptern och 1 vid kyrkogården så drar jag tillbaks min banreq han säger sig ha en video på det hela som ni som admins kan be honom o visa. för att få en klarare bild av det hela mitt nvidia har tyvärr fuckat ur så jag kan inte lägga in något sådant jag har tagit screenshot med steam på dom ajg dödat och när jag dött.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.