Jump to content
CvGaming

[Ban Request] Gollywog


Pontusry
 Share

Recommended Posts

Name: [sWipe] [Cpt] P.K.R

Offender-Name: [Cv-D] [Thug] Gollywog

Date: 2015-09-09 - <Runt 13:00>

Reason: Kom tillbaka till ett krig han inte fick delta i längre. Gollywog engageade gängmedlemen Wazz och dog kort därefter av Wazz. Från den tiden får han ju inte komma tillbaka till fighten på 15 minuter och dödar vi allihopa (de var 3 totalt) inom den tiden så är kriget slut och efter det måste han RPa igen om inte regeln "no revenge" gäller. Det gick exakt 14 minuter och 49 sekunder innan vi fick ner de resterande Cv-D-medlemmarna , alltså 11 sekunder före tiden som gör det acceptabelt för Gollywog att återvända till krigsplatsen. Detta är ju en väldigt liten marginal, men reglerna är fortfarande på vår sida. Jag kontaktade Savage via sms och berättade hur det låg till men han svarade ej. Hela gänget är i skrivande stund utloggad så jag kan inte få tag i dem. Jag struntar i refund om han får bann, det är på tiden att Cv-D lär sig vara mer noggranna när det gäller reglerna.

https://www.youtube.com/watch?v=kE0tPNfXndM&feature=youtu.be Del 1

https://www.youtube.com/watch?v=3qL3oXm_Fec&feature=youtu.be Del 2

Gollywog dör vid 2:01 (Del 1)
Savage (sista av de 3) dör vid 7:03 (Del 2)

I shadowplay recorden blir det exakt 14 min 49 sek, på youtube får man det till 14 min 51 sek. Har för mig att "mindre än 15 minuter" är "mindre än 15 minuter" så. Än en gång: jag vet att marginalen är minimal, men är trött på att de gör misstag nu så jag tänker vara gniden idag, eftersom de struntade i att reda ut det här.

 

Ett tips till er i Cv-D: Var försiktiga och tänk istället att andra hellre kan göra fel ("hellre" ur erat perspektiv då) och ni kan då be om refund eller ban req'a personen i fråga. Istället för att få hybris för att ni förlorar en fight.

 

Tack på förhand!

P.K.R

Link to comment
Share on other sites

Det är 17 minuter från att Gollywog dör, och att han skjuter på dig, så han breakar ju inte precis NLR.

(Första klippet så dör golly vid 2:01, i andra klippet tar P.K.R skott vid 10:20 av gollywog)

 

Ang. att han inte får återvända till fighten; Så fort Gollywog trycker respawn från första början, så kan jag informera han att det är fight, i hans nya liv alltså. Så han breaka inte någon sådan sak heller. Så jag vet inte vart ni vill komma med den här faktiskt.

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

Gollywog dör 2.01 i första klippet, hela klippet är 9.49. i andra klippet skjuter han igen på 10.20.
9.49-2.01 = 7.48 + 10.20 = 18.08 minuter mellan att han dog och han började skjuta.
https://gyazo.com/266a7cc2c9d6a27d19acbc9615040dac

 

Edited by A.Karlsson
Link to comment
Share on other sites

Det är 17 minuter från att Gollywog dör, och att han skjuter på dig, så han breakar ju inte precis NLR.

(Första klippet så dör golly vid 2:01, i andra klippet tar P.K.R skott vid 10:20 av gollywog)

 

Ang. att han inte får återvända till fighten; Så fort Gollywog trycker respawn från första början, så kan jag informera han att det är fight, i hans nya liv alltså. Så han breaka inte någon sådan sak heller. Så jag vet inte vart ni vill komma med den här faktiskt.

Stämmer dock inte,

Är han i NLR så är han i NLR :)

Link to comment
Share on other sites

Det är 17 minuter från att Gollywog dör, och att han skjuter på dig, så han breakar ju inte precis NLR.

(Första klippet så dör golly vid 2:01, i andra klippet tar P.K.R skott vid 10:20 av gollywog)

 

Ang. att han inte får återvända till fighten; Så fort Gollywog trycker respawn från första början, så kan jag informera han att det är fight, i hans nya liv alltså. Så han breaka inte någon sådan sak heller. Så jag vet inte vart ni vill komma med den här faktiskt.

Det handlar om att DU dog innan 15 minuter har gått. Då är kriget slut. När golly skjuter senare, så har han redan kommit in för tidigt, att jag inte bara står där och tar alla skott i fejset kan du kanske förstå.

Edited by Pontusry
Skrev Savage istället för "du"
Link to comment
Share on other sites

After having a second look and at the videos and counting a second time we have come to the conclution that we have made a classic miss calculation.

Even we can be a bit tierd sometimes.

But guys, even you need to correct your math, it was EXACTLY 1140 seconds from death till kill, witch is the NLR.

1140/60 is 19 so in total, 19 mins had passed. Get your facts correct :wub:

 

Kisses and hugs, Peter Marple and Hardman Cummings.

Edited by Peter Marple
We where wrong!
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.