Jump to content
CvGaming

Bl9ppe


Bl9ppe
 Share

Recommended Posts

Name: Bl9ppe GUID 76561198131221365

            Date: Runt Januari maybe?

            Reason: Posible Duper / Kom ts /Ban Goatis Har pratat med andra admins och de sa att jag och du Goatis skulle ta detta eftersom du la bannen. Du får gärna kontakta mig på ts så vi kan diskutera vad som jag kan ha gjort och när samt att bannen tars bort.

 
Link to comment
Share on other sites

Eftersom jag inte har nån som helst minne av denna ban, så hoppas jag att @Afriel kan grotta sig ner i den här?

 

Jag blev bannad i samma veva Goatis, jag spelade med Bloppe då. Och när jag snackade med dig på TS Goatis hade absolut inget minne av bannen och vägrade att släppa den av den anledningen

Edited by gurkan123
Link to comment
Share on other sites

Om jag inte minns helt fel nu, så upptäckte jag när jag kollade på detta att ni spelade under gängtagen "Bang".. Ni var en hel hög med personer som åkte på en ban pga exploit/dupeing.. 

 

Jag ska slå ett öga till på detta ärende ikväll efter jobb. Jag låser denna tråd  och uppdaterar med ett svar senare. 

Edit: Pratat med personen på teamspeak.. Request is denied.

Edited by Afriel
Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.