Olsson Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 (edited) Name: [SC] Olsson Offender-Name: [A.P.D] Al Sah-him Date: 2015-10-18 Reason: RDM, Felaktig Engeage Händelse: Vi åkte ut från Pyrgos med en Offroad så ser vi en H.R.A Hatchback (Sport) Som vi åker efter, då kommer en Hunter och jagar H.R.A Bilen så vi följde efter och sen så tappade vi bort H.R.A och hörde massa tazer skott så vi åkte mot tazer skotten där vi hittar en Polis Hatchback (Sport) där två st Poliser står bredvid när dom ser oss i offroaden börjar dom springa ifrån oss då åker vi efter och då börjar Al Sah-him skrika "This is the A.P.D Put you hands up" Då stannar vi bilen och jag hoppar ut och sänker vapnet och då skjuter Al Sah-him mig. Så då hoppar mina två SC polare ut och ska ta upp händerna så skjuter Hasan och Al Sah-him dem. Video: https://youtu.be/ljvBeudIt68 Edited October 18, 2015 by Olsson Olsson and Barre 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Nått som jag tycker är dåligt att man hör att [A.P.D] Al Sah-him typ skrattar när han engeager Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Skrattade redan innan engeagen eftersom vi sprang o var stressade, det har absolut ingenting med engeagen att göra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 yo, jag sköt endast för att min kollega sa att han tog skott och jag måste la lita på honom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 18, 2015 Author Report Share Posted October 18, 2015 yo, jag sköt endast för att min kollega sa att han tog skott och jag måste la lita på honom.Ye tar bort dig från ban requesten Samir Badran 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Jag sköt fort eftersom jag tog skott därav att jag sköt tidigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 18, 2015 Author Report Share Posted October 18, 2015 Jag sköt fort eftersom jag tog skott därav att jag sköt tidigt. Ladda upp filmen för alla vi satt i bilen och ingen av oss skött Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 bajsdålig engage. Feroz, A.Karlsson, Barre and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Olsson om du vill så kan jag kompensera din utrustning med pengar! Eftersom allt ska lösas på båda parter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Olsson om du vill så kan jag kompensera din utrustning med pengar! Eftersom allt ska lösas på båda parter!Det är väll inte bara Olsson. Jag hoppade ut samtidigt som Olsson och du dödade mig också som du ser på videon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 19, 2015 Author Report Share Posted October 19, 2015 Ja om du refoundar Caden & M.Lutrell också då dem blir också rdmade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 kontakta mig inom 24h ifall refund är gjort eller ej genom ett PM på forumet.Låser tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 22, 2015 Report Share Posted October 22, 2015 Solved, Refunded Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts