Mind Faq Posted October 21, 2015 Report Share Posted October 21, 2015 (edited) Märker nu att den hära ligger i fel tråd, skulle vara tacksam om en adminstratör skulle kunna flytta den till "Dispute a ban" Name: [K.T] WilliamDate: September 2014 (Vet ej exakta datumet men någonstans i september)Reason:Började med att jag spelade normalt inne på servern, jag var inte speciellt bra på Arma 3.Upptäckte en bugg som tillät mig komma in i ett hus utan att öppna dörren, jag utnyttjade buggen ett flertal gånger vilket såklart är fel då det ger mig ett övertag. Blev sen upptäckt och bannad. Gillade verkligen att spela på era servrar innan jag upptäckte och använde glitchen. Aldrig hittat en server som nått eran nivå. Jag har ett par kompisar som spelar här och det är därför jag nu skriver min unban ansökanKommer inte ihåg så mycket mer angående min ban, men om det är något specifikt ni undrar så skriv det och så får jag försöka att komma på så mycket som möjligt Insett hur fel det hära är, jag kommer inte bryta era regler något mer med tanke på hur tråkigt det är att vara bannad, jag skulle vara väldigt tacksam om ni gav mig en andra chans. Edited November 13, 2015 by Mind Faq LukasL, chebbi, Mirre and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 Hej William, kommer ta upp din ban appeal med övriga admins, återkommer inom cirka 1 vecka beroende på när vi har tid att sitta ner och prata om det här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Hej William, kontakta mig på teamspeak ikväll; antar att detta är din kompis ? http://cvgaming.net/topic/3837-ban-appeal-kt-julius/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 Hej William, ursäkta det sena svaret. Du är nu unbannad och är välkommen in för en ny chans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts