SharkieMR Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Hello CV-gamers, Admins, Moderators, Supports and founders!i have been thinking of that it would be very smoother to donate by more choices than only Paypal, i dont know about forum stuff so correct my facts if i say something wrong.I personally think that PaySafeCrad is a good solution to add with Paypal sense even younger people than 18 can donate / (im only 16)i look forward for attention for this Topic from people, V1RRE, Kebre and VisionPie 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 (edited) Paypal har jag använt i ungefär 2 år nu och för mig funkar det perfekt Edited October 23, 2015 by J.Cartello Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Jag är yngre än 18 och kan donera via PayPal! Swish vore ju ett enkelt sätt att donera annars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Har varken PayPal eller Swish och betalar med farsans bankkort. Så snälla lägg in MasterCard och Visa osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 (edited) Har varken PayPal eller Swish och betalar med farsans bankkort. Så snälla lägg in MasterCard och Visa osv.Varför skaffar du inte bara paypal? jag använder mitt visa kort automatiskt där. Edited October 23, 2015 by J.Cartello Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kebre Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 (edited) Hello CV-gamers, Admins, Moderators, Supports and founders!i have been thinking of that it would be very smoother to donate by more choices than only Paypal, i dont know about forum stuff so correct my facts if i say something wrong.I personally think that PaySafeCrad is a good solution to add with Paypal sense even younger people than 18 can donate / (im only 16)i look forward for attention for this Topic from people,PaySafeCard inriktar sig mer på företag som då kan ta betalt. CvGaming är inte ett företag och det skulle bli rätt komplicerat för oss på CvGaming att hantera/övervaka det kontot för donationer dagligen då den inte kan integreras i den donationslösningen vi har i dagsläget (lång mening). Enkelt förklarat. Jag är yngre än 18 och kan donera via PayPal! Swish vore ju ett enkelt sätt att donera annars! Swish är samma problem som ovanstående förklarning. Även om vissa admins ibland tar på sig ansvaret att se till att dem pengarna hamnar på CvGaming's paypal. Men det är helt upp till den admin som man frågar. Har varken PayPal eller Swish och betalar med farsans bankkort. Så snälla lägg in MasterCard och Visa osv.Man behöver inte ett konto på PayPal för att betala.När du skickas vidare till PayPal finns det ett alternativ, se bilden:http://i.imgur.com/O75CyK4.png Men absolut kan jag hålla ögonen öppna om vi kan integrera fler betalningstjänster på hemsidan! Edited October 23, 2015 by Kebre Zacharias, SharkieMR and Bachne 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Varför skaffar du inte bara paypal? jag använder mitt visa kort automatiskt där.Kostar ju en fee för att lägga in pengar Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 (edited) Kostar ju en fee för att lägga in pengarNej man behöver inte lägga in pengar jag har pengar på mitt kreditkort då dras det bara därifrån. Men om du inte har pengar så vete fan Edited October 23, 2015 by J.Cartello Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now