Jump to content
CvGaming

Donating only in Paypal :/ *Admin attention pls*


SharkieMR
 Share

Recommended Posts

Hello CV-gamers, Admins, Moderators, Supports and founders!
i have been thinking of that it would be very smoother to donate by more choices than only Paypal, i dont know about forum stuff so correct my facts if i say something wrong.
I personally think that PaySafeCrad is a good solution to add with Paypal sense even younger people than 18 can donate / (im only 16)
i look forward for attention for this Topic from people,

Link to comment
Share on other sites

Har varken PayPal eller Swish och betalar med farsans bankkort. Så snälla lägg in MasterCard och Visa osv.

Varför skaffar du inte bara paypal? jag använder mitt visa kort automatiskt där.

Edited by J.Cartello
Link to comment
Share on other sites

Hello CV-gamers, Admins, Moderators, Supports and founders!
i have been thinking of that it would be very smoother to donate by more choices than only Paypal, i dont know about forum stuff so correct my facts if i say something wrong.
I personally think that PaySafeCrad is a good solution to add with Paypal sense even younger people than 18 can donate / (im only 16)
i look forward for attention for this Topic from people,

PaySafeCard inriktar sig mer på företag som då kan ta betalt. CvGaming är inte ett företag och det skulle bli rätt komplicerat för oss på CvGaming att hantera/övervaka det kontot för donationer dagligen då den inte kan integreras i den donationslösningen vi har i dagsläget (lång mening). Enkelt förklarat.

 

Jag är yngre än 18 och kan donera via PayPal!  

Swish vore ju ett enkelt sätt att donera annars! 

Swish är samma problem som ovanstående förklarning. Även om vissa admins ibland tar på sig ansvaret att se till att dem pengarna hamnar på CvGaming's paypal. Men det är helt upp till den admin som man frågar.

 

Har varken PayPal eller Swish och betalar med farsans bankkort. Så snälla lägg in MasterCard och Visa osv.

Man behöver inte ett konto på PayPal för att betala.

När du skickas vidare till PayPal finns det ett alternativ, se bilden:

http://i.imgur.com/O75CyK4.png

 

Men absolut kan jag hålla ögonen öppna om vi kan integrera fler betalningstjänster på hemsidan! :)

 

Edited by Kebre
Link to comment
Share on other sites

Kostar ju en fee för att lägga in pengar

Nej man behöver inte lägga in pengar jag har pengar på mitt kreditkort då dras det bara därifrån. Men om du inte har pengar så vete fan

Edited by J.Cartello
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.