Kasper Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Name: [GP] Jani Offender-Name: [TN] Jonatan Senaz Date: YYYY-MM-DD - <10-27-2015> Reason: Vi körde utanför pyrgos sen blir vi spikade och gör exakt som dem säger och vi anser att vi inte får tillräckligt med tid. Och känner oss istället rdmade. Film från janis synvinkel https://vid.me/qSev Film från Loves synvinkel http://plays.tv/video/562fbfc36d90d49717 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 Vi har sakt att vi vill ha refound men de vill se vad en admin säger om situationen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 Ni gav inte ens upp, så denna ban reqen är ju löjlig! Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted October 27, 2015 Author Report Share Posted October 27, 2015 vi gjorde som ni sa? A. Savage 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Ni sköt ju på oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Senaz Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Ni sätter er i strids positioner och tänker skjuta, vad tror ni att man gör? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Ni sprang och gömde er. Ni ska ut ut bilen och stanna där. Inte ut och springa iväg bakom en vägg. Sen börjar ni kolla runt hörn och sikta och grejer. Det anses väl som motstånd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 (edited) Jag skjöt inte ett enda skott den dära fighten vi gjorde precis som ni sa efter att ni hade dödat mig öppnade love eld på någon av er även fast vi hade positioner så får ni inte skjuta oss efter 10-15 sekunder eller vad de är om inte vi börjar skjuta... Och även om vi är snabba på positionerna så löd vi va ni sa Stop the vehicle då stannade bilen pga spike sen get out of the vehicle or we will shoot vi tog oss ut sen skjöt ni ihjäl mig. Edited October 28, 2015 by Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 (edited) Jag hade inte klagat om det var jag eller love som började med att öppna eld. Edited October 28, 2015 by Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 RDM, will give TN 24 hours to refund since they are engaging wrong (stop the vehicle or we will shoot) then what? He jumps out and u hammer him down... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 RDM, will give TN 24 hours to refund since they are engaging wrong (stop the vehicle or we will shoot) then what? He jumps out and u hammer him down...Eftersom inget har blivit sagt sedan detta. SÅ har jag tagit beslutet att lägga ban. Är dett löst sedan innan, får ni kontakta mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts