Linus194 Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Hej för ett par veckor sedan fick jag en perm ban för duping utan förvarning och jag ångrar mig för de jag dupade...Har spelat på servern några år sedan den kom ut och undrar om ni kan dra tillbaka bannen för att jag tycker alla borde få en andra chans att förbättra sig. MVH Number one Joelelele, BOSS_BEARD and Bugge 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Du kanske vill specificera dig hur många år? Pratar vi om 4-5 år? Kappa123 doorgiveaway. Fakir/Strand, J. Blane and Dubrovka 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 Jag har spelat på servern i 25 år, hela mitt liv, för de här är väl livet? huehuehue Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus194 Posted October 29, 2015 Author Report Share Posted October 29, 2015 Ungefär 1.5 till 2 år på cv Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOSS_BEARD Posted October 29, 2015 Report Share Posted October 29, 2015 miss u brah </3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 Ungefär 1.5 till 2 år på cvhar för mig att servern startades upp i början av augusti 2014 men jag kan ha fel luckiiee and Goatis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 har för mig att servern startades upp i början av augusti 2014 men jag kan ha felKan bara chippa in och säga att detta stämmer. Inofficiellt så fanns server dock redan i juli, men det var som en dev-version. Fisk, Goatis and luckiiee 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted October 30, 2015 Report Share Posted October 30, 2015 To soon, to soon! pga den mängd items ni dupeade. Och den nonchalanta attityd jag fick på teamspeak.Väljer jag att neka eran appeal för tillfället. Rekommenderar att ni skriver en ny appeal om 6-8veckor. Jag skriver "ni och er" pga att du och blom är vänner om jag förstått det rätt. Declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts