[D.M.T]Jocke Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Name: [D.M.T] jocke.Date: Kommer inte riktigt ihåg men jag tror det var för en eller två månader sen.Reason: Jag lånade ut mitt konto till en polare jag tyckte va snäll. Men nu va det ju så att han dupade och det är jue mor server reglerna, Jag lånade ut kontot för att jag tyckte att han var en trevlig grabb att spela med och han sa också att man kunde komma tillbaka på servern efter man blivit bannad. Jag hade redan stort förtroende på honom så jag trodde på honom då. Men idag när jag skulle logga in så stod det att jag hade blivit perma bannad för duping mr.hson new acc /afriel. Jag vill jätte gärna bli förlåten för att jag tyckte det var kul att spela på servern den lilla tid som jag spelade. Därför tycker jag att jag borde få en andra chans. MVH Jocke Joelelele and chebbi 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Klassiska "Det var inte jag som fuskade, det var en kompis"xdxd Feroz and J. Blane 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Klassiska "Det var inte jag som fuskade, det var en kompis"xdxdahahahahahahaahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 jag kan intyga på att han lånade ut sitt acc till en snubbe som redan var bannad som heter m.hson som blev bannad för duping Joelelele and [D.M.T]Jocke 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 jag kan intyga på att han lånade ut sitt acc till en snubbe som redan var bannad som heter m.hson som blev bannad för dupingKvittar dock..Han är ansvarig för att se till att inget fuffens händer på sitt account. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted November 14, 2015 Report Share Posted November 14, 2015 Det är precis som Jonas säger. Du bär ansvaret för vad som sker på ditt konto. Tyvärr så tänker jag inte lyfta din ban, då ditt konto bär skuld för dupes! Declined V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts