Jump to content
CvGaming

Permban (bugging into houses)


Linus194
 Share

Recommended Posts

Hej jag skulle in och kolla ett hus med boxar på övervånningen sen kolla om dom var öppna.

Det var dom inte så jag skulle därifrån då blev jag skjuten och permbannad visste inte om att de var bannbart då 4k gjorde de mot mig flera gånger förr i tiden.

Jag undrar om ni kan sätta en gräns på bannen istället för att bli permad för visste inte om detta.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Linus194 said:

Hej jag skulle in och kolla ett hus med boxar på övervånningen sen kolla om dom var öppna.

Det var dom inte så jag skulle därifrån då blev jag skjuten och permbannad visste inte om att de var bannbart då 4k gjorde de mot mig flera gånger förr i tiden.

Jag undrar om ni kan sätta en gräns på bannen istället för att bli permad för visste inte om detta.

 

Jag var en av ledarna i 4K ett tag. 

När menar du att någon av oss gjorde detta? Låter helt absurt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej,

 

Med tanke på att du precis hade fått en "ny chans" då du blivit bannad för duping förstår jag inte hur du kan vara så naiv att du på riktigt trodde detta var okej?  Köper inte din förklaring för fem öre.

Enda personen som någonsin fått ett "okej" på att hoppa in i ett hus för att loota en person han precis dödat på marken är Billy Bones, Jag är 100% säker på att billy inte ens rörde dina lådor, ingen skulle göra det.

 

Din perm kommer fortsatt vara en Perm och det är ingen mening med att du gör en till ban appeal förrens om 6månader då du nu blivit bannad 2 ggr i rad för dom 2 värsta tänkbara.. (duping + buggar in i hus).

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.