Jump to content
CvGaming

Please unbann


capii
 Share

Recommended Posts

     Name: Capii

            Date: En Månad typ

            Reason: jag blev bannad för att jag gjorde något som kallas duping och är en sak som är väldigt emot server reglerna och fattar inte vad som flög in i mej och vad som gjorde att jag gjorde något så dumt,och idag sitter jag och och tänker på att det var VÄLDIGT DUMT och väldigt onödigt för jag gillar CVG väldigt mycket,har mycket kompisar och andra sköna folk på servern som man verkligen saknar varje dag. Sen förstår jag verkligen att detta var något av det mest idiotiska sakerna man kunde gjort och ångrar mej något ENORMT idag och skulle verkligen verkligen vilja ha en sista chans eller något som kallas (prov period) för jag vill verkligen tillbaka till detta underbara community igen och saknar alla folk här och roliga minnen.

/Capii

Link to comment
Share on other sites

Vettefan om du är så  j**la ångerfull som du påstår... Du har hotat mig och Joel med ddos. Samt att du har suttit och letat (och hittat) Min hemadress och telefonnummer. Säger definitvt nej till att du ska få rejoina efter det du gjort.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, kooben said:

Vettefan om du är så  j**la ångerfull som du påstår... Du har hotat mig och Joel med ddos. Samt att du har suttit och letat (och hittat) Min hemadress och telefonnummer. Säger definitvt nej till att du ska få rejoina efter det du gjort.

Håller med kooben helt plus så har han även hotat med att hacka mitt steam konto. https://gyazo.com/84de424c624845f5086679293e806145 (bevis från en chat på steam med Emil på att han av någon anledning vet koobens adress, tog bort adressen och postnummret obviously)

Link to comment
Share on other sites

Vet inte vad problemet är att någon fått tag i någons adress så länge det inte hotar på något sätt( Då borde ni lösa det irl ) istället för att posta det här.

men förstår, onödigt gjort capii! Hoppas att du använder denna chans om du får den

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Kupa said:

Vet inte vad problemet är att någon fått tag i någons adress så länge det inte hotar på något sätt( Då borde ni lösa det irl ) istället för att posta det här.

men förstår, onödigt gjort capii! Hoppas att du använder denna chans om du får den

hotar med ddos och att hacka steam konton.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, BjeNw0w said:

hotar med ddos och att hacka steam konton.

Visst. Men det rör inte servern tyvärr! 

Förstår hotet, och det är otroligt dålig stil men jag tycker inte det skall påverka en ban request där det inte är relevant. 

 det förändrar min syn på honom, som sagt otroligt dålig stil. Du förstår nog. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Kupa said:

Visst. Men det rör inte servern tyvärr! 

Förstår hotet, och det är otroligt dålig stil men jag tycker inte det skall påverka en ban request där det inte är relevant. 

 det förändrar min syn på honom, som sagt otroligt dålig stil. Du förstår nog. 

Nej jag håller med dig helt men jag tycker själv inte att han passar på servern om han hotar på detta viset, vem vet han kanske börjar hota andra på servern.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Capi, din ban appeal är declined med den enkla orsaken att brottet du dömdes för är alldeles för nära inpå,

 

Du är välkommen att göra en ny Ban appeal om 6månader

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.