ToungKlipparn Posted December 14, 2015 Report Share Posted December 14, 2015 Namn: S.C Costas Datum: 8-9 månader sedan Jag är alltså talesman åt Costas. Hej, Costas här! Det är så att jag vart bannad för cirka 8 månader sedan? Jag var väldigt arg och detta skedde under en tid då det var mycket diskussioner å småbråk i S.C, och till slut slog det ba slint å så lacka jag ur helt och fick mig själv frivilligt bannad. Det har nu gått en lång tid och mycket har hänt sedan dess, jag tycker själv att jag mognat ifrån mitt gamla beteende och jag har nu börjat sakna servern och alla vänner som fortfarande är kvar.Om ni är villiga att ge mig en ny chans så vore det gött, jag ångrar mig något otroligt och jag ber verkligen om ursäkt för mitt tidigare beteende. Nu får jag hoppas på det bästa, hare bra så länge! Nordin, V1RRE, Rayinator and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted December 15, 2015 Report Share Posted December 15, 2015 För att vara helt säker inför en bedömning av denna, Costas nickade också Chaoxhing? José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 Får väll börja med att ta första steget och säga välkommen tillbaka till forumet. Andra steget blir väll att besvara din förfrågan om att bli unbannad. Inte bara kände du dig hjärntvättad när du drog, du måste också ha fått permanenta skador då du faktiskt är dum nog till att skriva en appeal. Då du kände ett enormt hat över CvGaming och mer eller mindre majoriteten av spelarbasen så ser jag inte ens varför du tar dig tid att skriva en appeal. Slutligen så kom det ju även fram hur mycket items du hade valt att dupea, något vi har nolltolerans för i denna fruktansvärda community. Jag väljer därför från hela mitt hjärta att skriva DECLINED i en extra fet text. Ps. Du hade inte trivts här ändå. Majoriteten av de personer som du skulle bli så glad över att slippa, är kvar. Och du, vi vill inte ha dig här. Mvh Skånejäveln. VisionPie, Elnour Isak Adam, Andreas and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts