Qizard Posted December 29, 2015 Report Share Posted December 29, 2015 In-game Name: Bogehman When i got banned: Dont remember exactly but about 7-10 months ago I got in the server with some friends and i was in for a few minutes. Then i logged out and hadn't not done anything really. The day after i come back and i am perma banned by a admin called Hitem. I had done nothing wrong except playing the game without griefing or cheating or anything and i got banned for no reason so i dont say that is a must unban situation but. I would appriciate it though i had done nothing wrong except playing the game how it was suppose to be played and i hadn't battle logged then. So It is your decision but it is much appriciated with an unban though i had done nothing wrong [F.F.C] Johannes 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Sorry but we don't beleve you, I know that hitem never banned unless he hade enough evidence, so no we don't beleve you are inocent. AKI and Fisk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[F.F.C] Johannes Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Tomas hälsning till CvG admins! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[F.F.C] Johannes Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Nu är det så här Goatis att tar du inte bort bannen på Tomas här så kommer vi permbanna dig på våra egna Arma servrar för forumtrolling på cvgaming.net. Kontakta mig på våran ts om du ändrar dig och tar bort bannen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 4 hours ago, Jeczor said: Nu är det så här Goatis att tar du inte bort bannen på Tomas här så kommer vi permbanna dig på våra egna Arma servrar för forumtrolling på cvgaming.net. Kontakta mig på våran ts om du ändrar dig och tar bort bannen! lel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 4 hours ago, Jeczor said: Nu är det så här Goatis att tar du inte bort bannen på Tomas här så kommer vi permbanna dig på våra egna Arma servrar för forumtrolling på cvgaming.net. Kontakta mig på våran ts om du ändrar dig och tar bort bannen! Haha dagens wtf. För det första varför skriver du åt din kompis, för det andra det du precis sa made no sense och för det tredje varför i hela helvete skulle jag ens bry mig om att bli bannad på er "server". För det sista om du inte skärper dig kommer du också sitta bannad hos oss inom en snar framtid. Hare bra och grow a brain. Mvh José de Jesús, Nordqvist, Feroz and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[F.F.C] Johannes Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 55 minutes ago, Goatis said: Haha dagens wtf. För det första varför skriver du åt din kompis, för det andra det du precis sa made no sense och för det tredje varför i hela helvete skulle jag ens bry mig om att bli bannad på er "server". För det sista om du inte skärper dig kommer du också sitta bannad hos oss inom en snar framtid. Hare bra och grow a brain. Mvh HAHA! Det var ju bara ett prank hahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
[F.F.C] Johannes Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 57 minutes ago, Goatis said: Haha dagens wtf. För det första varför skriver du åt din kompis, för det andra det du precis sa made no sense och för det tredje varför i hela helvete skulle jag ens bry mig om att bli bannad på er "server". För det sista om du inte skärper dig kommer du också sitta bannad hos oss inom en snar framtid. Hare bra och grow a brain. Mvh Nä men seriöst, varför är han ens bannad? Han spelade 5 minuter på servern och loggade ut och fick ban direkt utan anledning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 För det första Jeczor är detta INTE DIN ban appeal så jag har inte en aning om varför du kommenterar här. För det andra, tycker du att det är rätt sektion på forumet att "pranka" i? Lägg ner bara. José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 precis så som Goatis säger, så är chansen att hitem la en felaktig ban obefintlig. Sen troll nivån på din kamrats inlägg är skrattretande. Du blir nekad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts