Jump to content
CvGaming

[K.F] Macke


Toxiic
 Share

Recommended Posts

*Jag får skriva här eftersom det rör min gangmate Macke*
Detta är bullshit, Macke står aldrig inuti knarkbusken utan han står bara tätt intill den. Han var fullt synlig hela tiden och han låg iallafall inte och campade i busken. Jag tycker iallafall att eftersom han inte campat/gömt sig i någon knarkbuske så borde denna ban requesten bli declinad!

Link to comment
Share on other sites

On 2016-01-04 at 11:38 AM, S.Tigris said:

*Jag får skriva här eftersom det rör min gangmate Macke*
Detta är bullshit, Macke står aldrig inuti knarkbusken utan han står bara tätt intill den. Han var fullt synlig hela tiden och han låg iallafall inte och campade i busken. Jag tycker iallafall att eftersom han inte campat/gömt sig i någon knarkbuske så borde denna ban requesten bli declinad!

Inte för att på något sätt vara otrevlig men dina personliga åsikter är ingenting som rör denna post. Du har rätten att uttrycka din sida av historien ifall du kan backa upp den på något sätt, annars så ser jag situationen precis lika bra som du.

 

Min bedömning är att han står utanför knarkbusen och sedan springer genom den för att fly, att knarkbusken är ivägen för hans flyktväg är ingenting som han rår för utan han gör det han kan och rör sig genom den direkt. 

 

denied-Head1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.