Toxiic Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 Name: *[?] Toxarac* Offender-Name: *[K.F] Macke* Date: 2016-01-03 - <under dagen> Reason: Sitter/gömmer sig i knark buske https://www.youtube.com/watch?v=QMm61Y5Sae0 Feroz, Elnour Isak Adam, Hejsan and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 *Jag får skriva här eftersom det rör min gangmate Macke* Detta är bullshit, Macke står aldrig inuti knarkbusken utan han står bara tätt intill den. Han var fullt synlig hela tiden och han låg iallafall inte och campade i busken. Jag tycker iallafall att eftersom han inte campat/gömt sig i någon knarkbuske så borde denna ban requesten bli declinad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 On 2016-01-04 at 11:38 AM, S.Tigris said: *Jag får skriva här eftersom det rör min gangmate Macke* Detta är bullshit, Macke står aldrig inuti knarkbusken utan han står bara tätt intill den. Han var fullt synlig hela tiden och han låg iallafall inte och campade i busken. Jag tycker iallafall att eftersom han inte campat/gömt sig i någon knarkbuske så borde denna ban requesten bli declinad! Inte för att på något sätt vara otrevlig men dina personliga åsikter är ingenting som rör denna post. Du har rätten att uttrycka din sida av historien ifall du kan backa upp den på något sätt, annars så ser jag situationen precis lika bra som du. Min bedömning är att han står utanför knarkbusen och sedan springer genom den för att fly, att knarkbusken är ivägen för hans flyktväg är ingenting som han rår för utan han gör det han kan och rör sig genom den direkt. Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts