Jesper Johansson Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Name: [Cv-D] Jepeesson Offender-Name: (?) Sunshine Date: 2016-01-11 Reason: Tycker det är otroligt dåligt av dom att engagea så långt ifrån att man praktiskt taget inte hör något av det. Att efter vi dessutom sagt kos av då vi inte hörde så skriver dom bara "neh" och fortsätter skjuta mot oss. Teechy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 du hörde ju allt jag fattar inte problemet? Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted January 11, 2016 Author Report Share Posted January 11, 2016 6 minutes ago, Takó said: du hörde ju allt jag fattar inte problemet? hör att jag blir engaged men inte vilket gang, vilket är rätt viktigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 Har egentligen ingen rätt att kommentera, men lyssnar man noga så hör man någon säga ''This is the Unknown put your hands up or we will open fire'' Engeagen är helt korrekt. Sen att dina kamrater pratar samtidigt är bara oflyt och inget som engageande parten kan veta om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted January 11, 2016 Report Share Posted January 11, 2016 man hör ju till och med att "This is the unknown put your hands up or you will die" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Declined. Man hör klart och tydligt deras engage.. Charlie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts