Kafarov Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 (edited) Jag älskar att döda civs, man känner sig nere. Man lyckas inte få död på någon. Då går man till Kavala, tar med sig lite gear och börjar panga. Detta är inte alls fegt, detta är fegt som FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN Edited February 3, 2016 by KayTac Kupa, Kafarov and Morio 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Efter 44 sek där, Man skall ikke hoppa över saker som är högre än en själv! Bugge, chebbi and Charlie 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 21, 2016 Author Report Share Posted January 21, 2016 1 minute ago, v.pUTIN said: Efter 44 sek där, Man skall ikke hoppa över saker som är högre än en själv! Han RDMade min polare så det spelade ingen roll egentligen. Dessutom lade han ingen ban request heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 wronk is still wronk! enivejs i lajk movie is cuul! Vpswede and Kafarov 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 21, 2016 Author Report Share Posted January 21, 2016 Tycker ändå inte att en sån löjlig regel ska få mig bannad när jag lägger upp ett montage där jag hoppar över en mur och dödar en RDMare. Men fattar precis vad du menar 17 minutes ago, v.pUTIN said: wronk is still wronk! enivejs i lajk movie is cuul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now