Jackson Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 detta är från det att alexei blir engeagead tills det att jag utan engeagea eller hot får en kula, har mer bevis så kontakta mig, när ni läst detta! anklagad spelare: Limpano åklagare : Jesus Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Stalin Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Killen säger ju själv.. "Vi är engagade" ... Feroz and Svedin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Jag skulle vilja se ett klipp ifrån Alexei så man vet om han följer de ultimatum [SC] ger honom. Ni får tills den 4/2 18:00 på er att ladda upp de. José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 5 hours ago, kJn said: Jag skulle vilja se ett klipp ifrån Alexei så man vet om han följer de ultimatum [SC] ger honom. Ni får tills den 4/2 18:00 på er att ladda upp de. Tjenare, Det var jag som engeageade Alexei, Och jag sa till han 3 gånger att droppa sitt gear vilket han inte gjorde han vände sig om och började smattra på mig Abdi Ali /Limpano 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 8 hours ago, Olsson said: Tjenare, Det var jag som engeageade Alexei, Och jag sa till han 3 gånger att droppa sitt gear vilket han inte gjorde han vände sig om och började smattra på mig Vad jag såg så sköt ju inte Alexei förrän efter ni skjutit Jax? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 22 minutes ago, KayTac said: Vad jag såg så sköt ju inte Alexei förrän efter ni skjutit Jax? Jag tänker inte peeka och sen KANSKE dö och sen KANSKE överleva. Jag tar inga risker jag knäppte han senare däremot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 36 minutes ago, Olsson said: Jag tänker inte peeka och sen KANSKE dö och sen KANSKE överleva. Jag tar inga risker jag knäppte han senare däremot Ni måste ju dock ge tid åt den parten ni engagade att fullfölja ultimatumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Har pratat med Alexei och han har inget klipp kvar ifrån den här situationen vilket gör att jag måste neka denna. José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts