Joelelele Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Jag utmanar er att hitta en värre pilot än [Medic] Chebbi helst med en video så man kan få se piloten i "action" Video: http://www.twitch.tv/illuminaty666swe/v/38700041 Kan säga att jag hade typ 2 till filmer när chebbi krashar men dem blev borttagna. chebbi, Bachne and Bugge 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 7 minutes ago, BjeNw0w said: Jag utmanar er att hitta en värre pilot än [Medic] Chebbi helst med en video så man kan få se piloten i "action" Jag nominerar Bobbi.R/Jonas Han ska flyga och visa vem som äger drug dealern.. "Det går inte som planerat" hahaha chebbi, hazzz, Bugge and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEIF Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Går ju inte att flyga med den där Orcan! När jag var medic crashade jag den konstant, men bara den WoXXeN, Bachne and chebbi 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan.Ö Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 @V1RRE är nog den den sämsta jag har sett. Bugge, Bachne and V1RRE 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now