jonte3411 Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 [F.O.F] Knark Jonte [Medic] Drott + en smilie 2016 den 1 Februari. Så jag åker med min offroad parkerar den i kavala, jag skulle köpa saker vid market. Då kommer [Medic] Drott och säger det luktar lite knark här av dig och säger att jag ska blåsa på en stolpe. Då säger han det är Negativt då säger han att jag måste böta 90000 + 30000 för att jag hade en kniv i min wetsuit som det alltid finns men efter det kom en polis och satte mig i fängelse jag hade inte gjort ett piss från början. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DraapzHD Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 (edited) DEt kallas för RP mannen. Plus det lukta knark om dig som fan. //Drott Edited February 1, 2016 by DraapzHD A.Karlsson, DraapzHD and Vezza 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted February 1, 2016 Report Share Posted February 1, 2016 Menar du att du var personen som gav honom böter Drott? För så vitt jag vet så har ej medics den befogenheten att ge böter. Hade denna Jonte visat (på något sätt) att han faktiskt hade droger på sig eller var det bara "RP" Från din sida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 Skulle behöva se en video på denna händelse, i princip omöjligt att bedöma annars. Eftersom du inte laddat upp någon video - så declinear jag denna, lägg upp en ny ban req med video om du vill ha dom "fälld" José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts