capii Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Name: Capii Date: Ett par månader sen typ 3 Reason: Hejsan för ett par månader sedan blev jag bannad för duping, och skriver då denna appeal för att jag vill komma tillbaka till CVG och spela igen. Sen vet jag också att detta inte är min första ban appeal men jag vill verkligen tillbaka till CVG, och jag vet att det jag gjorde var jätte fel och ångrar mej än idag, jag förstår inte varför jag gjorde något så här dumt och vill be så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga betende på servern. Skulle jag nu få komma tillbaka så ska jag visa er att jag är mycket bättren såhär Mvh Capii. Kafarov and Bugge 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 Hej Capii, Jag är villig att ge dig en chans, dock beslutar vi dessa saker ihop. Så vänligen invänta tills vi har svarat på denna (gör inga nya ban appeals under tiden) Tack på förhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 22, 2016 Report Share Posted February 22, 2016 Efter en diskussion har vi valt att neka dig på din ban appeal capii. Jamalal and Afriel 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts