espen4 Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Hei Hei. jag har under en lang periode begynt å trøtne på arma/altis. och alle mine siste muligheter ha inte gått. derfor vil jag trekke mig helt tilbakke fra hele arma . jag vett inte som jag kommer tilbakke. det får tiden vise. jag vil takke alle de personene som ha vert trivelige mot min sen jag startet på serveren. dere vett selv hvem jag mener. Takk for mig // Espen Kurreman, K.F Carl Mark, Ferm and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Ha det bra Espen! espen4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Hare bra Espen. Ses i Mo I Rana! espen4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 8, 2016 Report Share Posted February 8, 2016 6 hours ago, espen4 said: Hei Hei. jag har under en lang periode begynt å trøtne på arma/altis. och alle mine siste muligheter ha inte gått. derfor vil jag trekke mig helt tilbakke fra hele arma . jag vett inte som jag kommer tilbakke. det får tiden vise. jag vil takke alle de personene som ha vert trivelige mot min sen jag startet på serveren. dere vett selv hvem jag mener. Takk for mig // Espen Tråkigt! Hoppas du kommer tillbaka! Hade bra sålänge kompis! espen4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted February 8, 2016 Report Share Posted February 8, 2016 Neeeeeeeej BRORSAN va fan!!! Lämna oss inte =( Ha de så länge... espen4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
capii Posted February 8, 2016 Report Share Posted February 8, 2016 Jag minns våra Ameno moments ta han om dej Espen! <3 chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Kommer sakna dig espen <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Ramirez Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 I hope to see more of you in the future, one of the best vicechief (medic) i ever have seen. but i undrestand how you feel, take care espen! Take care espen4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now